The Last of Us 2 na PS4 Pro - wstępna analiza Digital Foundry

Brak spadków płynności i efekty graficzne.

Nasi koledzy z brytyjskiej redakcji Digital Foundry opublikowali materiał, w którym poddali analizie dostarczone przez Sony fragmenty rozgrywki z wczesnej wersji The Last of Us 2.

Dziennikarze zwracają uwagę, że w zarejestrowanym na PS4 Pro filmie gra uruchomiona jest w rozdzielczości 2560x1440. Wspomniany rozmiar obrazu jest typowy dla mocniejszego modelu konsoli japońskiego koncernu - w identycznej działa na przykład Uncharted 4: Kres złodzieja.

Autorzy analizy zaznaczają, że produkcja wydaje się stabilna. Bazowano na gotowym nagraniu, więc nie udało się przeprowadzić dokładnych pomiarów, ale nie zaobserwowano spadków płynności. Warto zaznaczyć, że samo wideo od Sony jest w 30 klatkach na sekundę i podobną liczbę FPS powinniśmy otrzymać podczas rozgrywki.

Redaktorzy Digital Foundry chwalą warstwę graficzną. Podkreślają, że lokacje wypełnione są wieloma szczegółami, czego przykładem jest zimowa sekwencja: konie pozostawiają ślady nie tylko na śniegu, ale również lodzie.

tlou2_joel
W The Last of Us 2 powróci Joel

Zobacz: The Last of Us 2 - premiera i najważniejsze informacje

Według dziennikarzy, w porównaniu do poprzedniej części studio Naughty Dog znacznie udoskonaliło oświetlenie, które w większości przypadków generowane jest przez naturalne źródła. Zwracają też uwagę, że podniesiono rozdzielczość cząsteczek pyłu.

The Last of Us 2 ukaże się 21 lutego 2020 roku na PS4.

Następnie: Teardown to gra z innowacyjnym i realistycznym systemem destrukcji otoczenia

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

O autorze

Piotr Bicki

Piotr Bicki

News Writer

Piotrek zajmuje się głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami