Teardown to gra z innowacyjnym i realistycznym systemem destrukcji otoczenia

Nietypowy projekt ze Szwecji.

Dennis Gustafsson ze Szwecji zaprezentował Teardown - powstającą grę, która wykorzystuje rozwijany od jakiegoś czasu przez dewelopera zaawansowany system zniszczeń.

W mechanizmie opracowywanym przez projektanta destrukcja otoczenia jest szczegółowa oraz realistyczna. Obracane w proch przedmioty zachowują się autentycznie - na przykład rury i dachy zawalają się po pozbyciu podpór.

System jest centralnym elementem Teardown. Cel jest prosty: należy wykraść karty pracowników fabryki. Problem w tym, że gdy zdobędziemy pierwszy przedmiot, uruchamia się alarm i mamy tylko 60 sekund na przejęcie kolejnych.

Kluczem do sukcesu jest niszczenie różnych konstrukcji - zbudowanych z voxeli - w taki sposób, by móc szybko dotrzeć do poszukiwanych obiektów. Drogę utorujemy sobie za pomocą młotów, broni palnych i pojazdów, wyburzając na przykład dziury w ścianach.

teardown1
Teardown zaoferuje dużą swobodę w destrukcji

Warto zaznaczyć, że przed zdobyciem pierwszej karty, otrzymamy opcję eksplorowania mapy i siania destrukcji bez presji czasu. Wspomnianą fazę wykorzystamy, by między innymi przygotować sobie przejścia i skróty przydatne w następnej części rozgrywki.

Teardown zmierza na PC. Ze względu na fakt, że prace nad projektem znajdują się na bardzo wczesnym etapie, dokładna data premiery nie jest znana, aczkolwiek tytuł powinien zadebiutować w 2020 roku.

Źródło: Steam

Następnie: Zabójczy Terminator w akcji w zwiastunie Mortal Kombat 11

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

Autor

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Senior News Writer  |  Pirlond

Piotrek zajmuje się głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami