FIFA 20 - kariera zawodnika: tworzenie piłkarza

Wszystkie etapy kreatora postaci.

Znajdujesz się na stronie, która szczegółowo omawia proces tworzenia własnego piłkarza w trybie kariery w FIFA 20. Przeprowadzimy cię przez wszystkie kroki, które poprzedzają rozpoczęcie przygody.

W FIFA 20 masz oczywiście możliwość wcielenia się w prawdziwego zawodnika, ale wybierając drugą opcję możesz stworzyć piłkarza marzeń, a nawet upodobnić przyszłą gwiazdę futbolu do siebie.

FIFA 20 - kreator zawodnika w trybie kariery

Gdy już rozpoczniesz nową karierę zawodnika, zobaczysz ekran, na którym zdecydujesz, czy chcesz wcielić się w stworzoną przez siebie postać, czy prawdziwego piłkarza. Wybierz oczywiście ten pierwszy wariant, czyli „Stwórz wirtualną gwiazdę”.

Zrzut_ekranu__416_

Gra wyświetli teraz szereg przykładowych zawodników. Każdego z nich możesz jeszcze potem edytować, więc nie jest to ostateczny wygląd, ale wybierz tego, który najbardziej przypomina pożądaną przez ciebie wersję. Zwróć szczególną uwagę na cechy twarzy, które najtrudniej zmodyfikować, pozostawiając naturalny wygląd. Nie przejmuj się natomiast wzrostem, który niezwykle łatwo można zmienić.

Zrzut_ekranu__417_

Po wybraniu jednej z postaci, czas na edycję. Na pierwszy ogień idą podstawowe dane: imię, nazwisko, przydomek, imię w komentarzu, wpis na koszulce, numer stroju, narodowość oraz data urodzenia.

Zrzut_ekranu__421_

Powinieneś zainteresować się szczególnie imieniem w komentarzu. To sposób, w jaki będą określać cię komentatorzy, więc wybierz taki, z którym czujesz się najlepiej. Jeśli chodzi o resztę danych, nic nie stoi na przeszkodzie, by pozostawić je w domyślnej formie.

Następna zakładka to Atrybuty. Tutaj wybierzesz wzrost i wagę swojego zawodnika, przesuwając lewy drążek po diagramie.

Zrzut_ekranu__423_

Zauważ, że modyfikując wagę i wzrost, zmieniasz też atrybuty przedstawione po prawej stronie. Na tym etapie tworzenia zawodnika musisz już wiedzieć, jaką pozycję na boisku będziesz chciał zajmować - i do niej dostosować kilogramy i centymetry. Przykładowo obrońca powinien być wyższy i tęższy, natomiast napastnik jak najszybszy i zwinny, a więc nie potrzeba mu wysokiego wzrostu.

Przechodząc do zakładki „Preferencje”, możesz wybrać wspomnianą pozycję na boisku (wraz z wariantem), styl gry, a także lepszą nogę.

Zrzut_ekranu__424_

Kolejna duża zakładka to „Głowa”. Możesz tutaj wybrać po jednej z przygotowanych propozycji twarzy, karnacji, oczu, brwi, nosa, ust, policzków i szczęki, podbródka, uszu, fryzury i zarostu. Pamiętaj, żeby wciąż obracać zawodnika przyciskami L2 i R2/LT i RT - musi bowiem dobrze wyglądać nie tylko od przodu, ale także z profilu.

Zrzut_ekranu__425_

Następnie będziesz miał możliwość edycji stroju. Wybierz, czy koszulka ma być normalna, obcisła, czy dostosowana do zespołu, a także czy ma mieć rękawy. Potem - przechodząc do kolejnej zakładki - dobierz kolor butów, rodzaj getrów i zdecyduj, czy chcesz mieć opaskę na kostce. Ostatnia zakładka w tej sekcji to rękawice i akcesoria na nadgarstki.

Zrzut_ekranu__426_

Została już tylko ostatnia duża zakładka - „Animacje”. Wybierzesz tutaj cieszynkę, styl każdego ze stałych fragmentów oraz styl biegania. Jeżeli nie możesz się zdecydować na konkretną cieszynkę, zaznacz „Losowa”.

Styl biegania i styl wykonywania poszczególnych stałych fragmentów gry nie mają wpływu na to, jak poradzi sobie twój zawodnik - to tylko animacje, czyli aspekt wizualny.

Zrzut_ekranu__427_

Sprawdź jeszcze raz wszystkie atrybuty piłkarza - szczególnie dane osobowe i cechy fizyczne. Jeżeli jesteś zadowolony, naciśnij przycisk Options lub Start na padzie, by rozpocząć przygodę z karierą.

Następnie: FIFA 20 - kariera menadżera: kupowanie zawodników, transfery, negocjacje

Spis treści: FIFA 20 - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: FIFA 20 - kariera menadżera: konferencje, wywiady i morale zawodników

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

O autorze

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News Editor

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie jest autorem w dziale informacyjnym. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami