Borderlands 3 - Ratch'd'Up: Terry, Glenn, Gary

Misja poboczna, w której pomagamy przeprowadzić nietypową operację.

Zadanie dodatkowe w Borderlands 3, które staje się dostępne po wykonaniu misji fabularnej o nazwie Atlas, At Last, w której pokonywaliśmy bossa Katagawę Jr.

m020

Bieżącą misję możesz rozpocząć w trakcie rozmowy z Rhysem (strzałka na mapie), zaraz po tym, jak doradzisz mu w sprawie wąsów.

z115

Pierwszym celem będzie zejście do lobby i skierowanie się do pokoju Terry'ego. Na miejscu zlokalizuj przełącznik (1), który otworzy tajne przejście (2) z lewej.

z116

Rusz korytarzem przed siebie, aż dotrzesz do drzwi z napisem Atlas. Odbądź rozmowę z osobą po drugiej stronie, po czym wróć na korytarz, przebij się przez Ratche i wejdź do laboratorium. Rozpraw się z dużą grupą przeciwników, po czym wejdź na górę i skorzystaj z komputera (3).

z117

Wróć na korytarz i porozmawiaj z Glennem (4), który okaże się Ratchem z mózgiem człowieka.

z118

Wyrusz za nim i podnieś mózg Terry'ego, po tym jak jego ciało zostanie zjedzone. Zeskocz na dół i przestaw dźwignię z lewej strony klatki. Następnie zeskocz na dół i rozpraw się z Garym (5) i mniejszymi przeciwnikami.

z119

Po walce przejdź przez korytarz, który się otworzy i umieść mózg w specjalnym miejscu (6) z lewej. Następnie skorzystaj z komputera, a po zakończeniu operacji porozmawiaj z Terrym. Wróć na górę i przeprowadź rozmowę z Glennem, co zakończy zadanie.

Następnie: Borderlands 3 - Don't Truck with Eden-6: Miller, Bloodflap

Spis treści: Borderlands 3 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Borderlands 3 - Opposition Research: Gonner, agenci, szpiedzy, dane wywiadowcze (Intel)