Postacie w Half-Life 2 nie mrugały przez pięć ostatnich lat. Valve naprawiło błąd

Nową aktualizacją.

Valve wydało nową aktualizację do piętnastoletniej strzelanki Half-Life 2, która naprawia między innymi błąd, w wyniku którego niemal wszystkie postacie niezależne nie mrugały.

Glitch powstał po wdrożeniu aktualizacji o nazwie Steampipe w 2014 roku, kiedy wydawca przeniósł wszystkie gry na silniku Source do nowego modelu dystrybucji. Niektóre NPC mrugały w przerywnikach filmowych, bo czynność zaprogramowano osobno, ale reszta postaci nie mogła już zamknąć powiek.

hl21
Każdemu przyda się od czasu do czasu mrugnąć

Problem dotyczył wszystkich odsłon Half-Life działających na silniku Source, a więc pierwszego i drugiego epizodu, dema technologicznego Lost Coast, a także Half-Life: Source.

W międzyczasie pojawiły się nieoficjalne mody naprawiające błąd, ale dopiero teraz Valve zdecydowało się rozwiązać problem samemu.

Nowa aktualizacja dodaje też brakujące dźwięki wydawane przez postacie niezależne, eliminuje problem z zacinaniem się gry podczas zapisywania i zapobiega niechcianemu włączaniu się aplikacji Steam VR.

Tytuły z serii Hal-Life uznaje się za prekursorów nowoczesnych rozwiązań wykorzystywanych w strzelankach pierwszoosobowych. W drugiej części cyklu ponownie wcielamy się w doktora Gordona Freemana, który musi stawić czoła niebezpieczeństwu wywołanemu przez incydent w placówce badawczej o Black Mesa.

Źródło: Valve

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

Autor

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News & Content Editor

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie odpowiedzialny jest m.in. za dział informacyjny. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami