Borderlands 3 - Space-Laser Tag: Rhys, Viper Drive, Skywell 27, Thruster, Katagawa Ball (boss)

Misja poboczna, w której docieramy do wrogiej bazy i niszczymy potężnego robota.

Misja główna w Borderlands 3, która zostanie uruchomiona automatycznie po zakończeniu poprzedniego zadania fabularnego o nazwie The Impending Storm.

085

Pierwszym celem będzie przeniesienie się do regionu Meridian Metroplex położonego na planecie Promethea. Kiedy znajdziesz się na miejscu zacznij kierować się w stronę znacznika i spotkaj się z Rhysem (1), stojącego przy Launchpad 7.

Skywell-27, winda

Po scence weź od Rhysa Viper Drive, po czym udaj się do sąsiedniej lokacji i skorzystaj z przejścia do nowego miejsca o nazwie Skywell-27.

086

Szybko zorientujesz się, że w nowej lokacji zmodyfikowano fizykę, dzięki czemu możesz oddawać znacznie dłuższe i wyższe skoki (wynika to z mniejszego przyciągania). W ten sposób możesz między innymi przeskakiwać duże przepaście (2).

087

Kontynuuj marsz przed siebie, aż dotrzesz na plac (3) z dużą ilością wrogów. Rozpraw się z nimi wszystkimi, po czym skieruj się w stronę przejścia (4) prowadzącego do bazy.

088

Na miejscu zlokalizuj terminal komputerowy (5) i włóż do niego Viper Drive. Po jego użyciu zacznij kierować się w głąb bazy.

089

Celem jest dotarcie do windy (6). Wejdź na platformę i spróbuj z niej skorzystać. Niestety okaże się, że jest zablokowana.

Uwaga - istnieje możliwość, że w tym miejscu wystąpi błąd, przez które nie zostanie wyświetlony kolejny cel misji. Jeśli do tego dojdzie, to obecnie jedynym rozwiązaniem jest rozpoczęcie tego fragmentu zadania w trybie sieciowym z innymi graczami.

090

Omiń windę i wejdź na górę po schodach. Skieruj się do korytarza i skręć w prawo, gdzie podskocz do szybu (7).

Silnik rakietowy (Thruster), szyb i kule (Spheres)

Przejdź w ten sposób do dalszej części bazy, przy okazji rozprawiając się z przeciwnikami atakującymi bohatera.

091

W pewnej chwili dotrzesz do przepaści. Przeskocz na drugą stronę (8), a potem na schody (9) z lewej. Kontynuuj, aż dojdziesz na powierzchnię.

092

Ruszaj dalej, aż dojdziesz do ogromnego silnika rakietowego. Przeskocz wtedy w jego pobliże z prawej strony (10), odczekaj chwilę, aż nie będzie ział ogniem i przejdź na czerwone rury (11) z lewej.

093

Znajdziesz tu zawór (12), z którego skorzystaj. W ten sposób otworzysz przejście do dalszej części bazy, które znajduje się za plecami bohatera.

094

Oczyść teren z przeciwników i dostań się na platformę z dźwignią. Po jej przestawieniu wskocz do szybu (13).

095

Po znalezieniu się na dole udaj się do wskazanego komputera, gdzie użyj Viper Drive. Następnie skieruj się do pierwszej kuli (14) i zbadaj ją. Okaże się, że nie nadaje się do wykorzystania przez Rhysa.

096

Podobnie będzie z drugą, która okaże się za duża. Idealna będzie natomiast trzecia. Po wejściu z nią w interakcję poczekaj chwilę, a potem włóż we wskazane miejsce Viper Drive. Po chwili pojawi się Rhys-Ball (15), za którym zacznij podążać.

Użycie lasera i walka z bossem - Katagawa Ball

Kolejny fragment etapu zakłada podążanie za stworzoną przez Rhysa latającą kulą i eliminowanie dużych grup wrogów.

097

Uważaj, bo oprócz szeregowych rywali, znajdą się wśród nich również silniejsi pokroju Arbalesta (16). W trakcie walki z nim pozostawaj w ciągłym ruchu, zwłaszcza, gdy będzie prowadził obszarowy ostrzał rakietowy. Dobrze jest go przy tym atakować bronią elektryczną i kwasową.

098

Przedzieraj się w ten sposób przez kolejne pomieszczenia, aż dotrzesz do serwerowni, gdzie ostrzelaj beczki (17). Po wysadzeniu serwerów skorzystaj z komputera, przejdź z Rhys-Ballem do kolejnej lokacji i użyj windy.

099

Trafisz na plac z dużą ilością wrogów. Zacznij z nimi walkę, jednocześnie kierując się w stronę Rhys-Balla przebywającego na podwyższeniu. Po zapewnieniu mu ochrony skorzystaj z komputera (18), który doprowadzi do aktywowania lasera.

100

W tym momencie na mapie pojawi się boss - Katagawa Ball (19). Jest to ogromna, najeżona potężnymi broniami kula o trzech paskach życia. Przeciwnik dysponuje całym wachlarzem ataków - od laserowych, poprzez elektryczne, kończąc na ogniowych i rakietowych o dużym obszarze rażenia.

101

Pozostawanie w otwartym terenie równa się niemal samobójstwu. Zamiast tego najlepiej jest znaleźć jeden z bezpiecznych punktów (20), które znajdują się w zaułkach planszy. Po ukryciu się między rurami będziesz chroniony przed większością wrogich ataków.

102

Wystarczy teraz odczekać, aż rywal się wystrzela i na chwilę zakończy szturm. Wychyl się wtedy i ostrzeliwuj centralny punkt kuli (21). Następnie ukrywaj się i ponawiaj ataki, aż do rozprawienia się z wrogiem. Warto przy tym korzystać ze zdolności specjalnych, umożliwiających często ograniczenie zużycia pocisków.

Jeśli cierpiałbyś na brak amunicji, to wyczekuj na dogodny moment, aby opuścić kryjówkę, przeszukaj okoliczne skrzynie i wracaj do kryjówki.

Uwaga - oczywiście opisana powyżej taktyka jest tylko jedną z wielu. Można bowiem pozostawać na arenie i na bieżąco ukrywać się przed atakami przeciwnika za różnymi przeszkodami. Przykładowo w górnej części areny znajdują się dwa duże stalowe obiekty. Możesz ukrywać się za jednym, ostrzeliwać przeciwnika, a kiedy ten ruszy w kierunku bohatera, szybko przemieszczać się za drugi.

103

Po zakończeniu walki podnieś z ziemi fragment klucza (Vault Key - 22) i skorzystaj z pobliskiej stacji, żeby wrócić na statek Sanctuary, gdzie przekaż go Tannis, po czym porozmawiaj z Lilith.

Następnie: Borderlands 3 - Atlas, At Last: Nullhoundy, działa, Katagawa Jr (boss)

Spis treści: Borderlands 3 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Borderlands 3 - The Impending Storm: Athenas, Maya, Ava, krypty, Captain Traunt (boss)

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami