Gears 5 - Upadek, cz. 2 (Akt 4, Rozdział 2): Boss, Kraken (druga walka)

Ostatnie starcie.

Gdy tylko odeprzesz atak Roju na mury nowej części miasta w misji Upadek, spod ziemi wyłoni się kraken, z którym już walczyłeś.

Na początku starcie będzie przebiegać tak samo, jak ostatnio. To znaczy, że musisz strzelać w pomarańczowe końcówki języków (1) bossa, by nie zdążył chwytać nimi żołnierzy.

krakendwa1

Gdy kraken otrzyma odpowiednio dużo obrażeń, na moment się oddali. Zaatakuje was chmara Roju, ale w międzyczasie musisz też ustawić działko elektromagnetyczne (2) znajdujące się po lewej stronie.

Przesuwaj lufę w prawo, aż przy celowniku pojawią się czerwone kreski (3). To oznacza, że trafisz bossa. Nie musisz celować w sam środek głowy.

krakendwa2

Potem odejdź od działka i ponownie strzelaj w języki bossa. Działko musi się załadować. Gdy będziesz mógł użyć go ponownie, uważaj jednak, bo boss zacznie wciągać was do paszczy - szybko strzel w czuły punkt (4), by żaden żołnierz nie zginął.

Potem podejdź do działka i powtórz proces strzelania w bossa.

krakendwa3

Znowu opuść działko i powtórz cały proces jeszcze raz. To sprawi, że wróg stanie się bardziej agresywny i zacznie niszczyć mur. Musisz się wtedy zacząć wycofywać. Aktywuje się też scenka przerywnikowa, która potrwa już do napisów końcowych.

To koniec Gears 5.

Spis treści: Gears 5 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Gears 5 - Upadek, cz. 1 (Akt 4, Rozdział 2): obrona miasta, ciężarówka