Borderlands 3 - Zane: drzewka umiejętności i zdolności

Zane Flynt i jego umiejętności.

Zane Flynt to kolejny bohater, którym pokierujemy w Borderlands 3. Podobnie jak pozostałe postacie, Zane posiada trzy drzewka umiejętności. W walce wykorzystamy także jego Action Skills.

W zależności od wyboru, bohater skorzysta z pomocy drona, cyfrowej kopii samego siebie lub uruchomi specjalną barierę. Dostępne rozszerzenia poszerzają możliwości Action Skills. W ten sposób dron zniszczy tarcze przeciwników, a Digi-Clone po dezaktywacji zada dodatkowe obrażenia wrogom w pobliżu.

Zane - drzewka umiejętności

W trakcie gry bohater może aktywować dwa z trzech do wyboru Action Skills. Do każdego Action Skill przyporządkujemy maksymalnie dwa rozszerzenia (ang. Augments), co daje w efekcie maksymalnie cztery aktywne rozszerzenia.

025

Zdolności pasywne poszerzają możliwości bohatera, a Augments wpływają na zachowanie Action Skill. Odblokujemy je po rozdysponowaniu punktów umiejętności (Skill Points). Niektóre zdolności to tak zwane Kill Skills, które premiują bohatera dopiero po wyeliminowaniu przeciwnika.

Double Agent - umiejętność początkowa Digi-Clone

Tworzy Kopię bohatera, która stoi w miejscu.

  • Zane'a wspiera w walce cyfrowa kopia, z którą może zamienić się miejscami.
    • Czas trwania: 15 sekund
    • Czas odnowienia: 28 sekund

Jeżeli przeglądasz tę stronę na urządzeniu mobilnym, przesuń w lewo tabelę, aby zobaczyć jej pełną zawartość.

Doubled Agent - 1. poziom drzewka umiejętności

SkillTyp umiejętnościEfekt
Sychronicity Pasywna Po aktywacji Action Skill, Zane zadaje większe obrażenia bronią.
1. Ranga: +4% do obrażeń zadawanych bronią na aktywny Action Skill
2. Ranga: +8% do obrażeń zadawanych bronią na aktywny Action Skill
3. Ranga: +12% do obrażeń zadawanych bronią na aktywny Action Skill
4. Ranga: +16% do obrażeń zadawanych bronią na aktywny Action Skill
5. Ranga: +20% do obrażeń zadawanych bronią na aktywny Action Skill
Praemunitus Pasywna Zane i Digi-Clone mają większy magazynek.
1. Ranga: +8,3% do wielkości magazynku
2. Ranga: +16,7% do wielkości magazynku
3. Ranga: +25% do wielkości magazynku
Borrowed Time Pasywna Zwiększa czas działania na każdy aktywny Action Skill.
1. Ranga: +3% do czasu trwania na aktywny Action Skill
2. Ranga: +6% do czasu trwania na aktywny Action Skill
3. Ranga: +9% do czasu trwania na aktywny Action Skill
4. Ranga: +12% do czasu trwania na aktywny Action Skill
5. Ranga: +15% do czasu trwania na aktywny Action Skill

Doubled Agent - 2. poziom drzewka umiejętności

SkillTyp umiejętnościEfekt
Binary System Action Skill Augment Gdy Zane zamienia się miejscem z Kopią, wokół bohatera i Digi-Clone'a pojawia się Cryo Nova.
Obrażenia od Novej: 46
Donnybrook Pasywna Kill Skill. Po zabiciu przeciwnika Zane i jego Kopia zyskują premię do obrażeń zadawanych bronią oraz bonus do regeneracji zdrowia na kilka sekund.
Czas trwania: 8 sekund
1. Ranga: +3% do obrażeń zadawanych bronią, 0,5% do brakującego zdrowia na sekundę
2. Ranga: +6% do obrażeń zadawanych bronią, 1% do brakującego zdrowia na sekundę
3. Ranga: +9% do obrażeń zadawanych bronią, 1,5% do brakującego zdrowia na sekundę
4. Ranga: +12% do obrażeń zadawanych bronią, 2% do brakującego zdrowia na sekundę
5. Ranga: +15% do obrażeń zadawanych bronią, 2,5% do brakującego zdrowia na sekundę
Fractal Frags Pasywna Po aktywacji Digi-Clone rzuca kopię granatu Zane'a. Jeżeli Klon zginie, może pozostawić po sobie granat. Jeżeli wróg zginie, może pozostawić po sobie granat, jeśli Digi-Clone jest aktywny.
Szansa na granat: +30%
Duct Tape Mod Pasywna Pierwszy strzał z broni Zane'a może spowodować odpalenie granatu.
Czas odnawiania: 8 sekund
1. Ranga: do 4% szans na granat
2. Ranga: do 8% szans na granat
3. Ranga: do 12% szans na granat
4. Ranga: do 16% szans na granat
5. Ranga: do 20% szans na granat

Doubled Agent - 3. poziom drzewka umiejętności

SkillTyp umiejętnościEfekt
Schadenfreude Action Skill Augment Gdy Kopia przyjmuje obrażenia, tarcza Zane'a odnawia się o wartość, która odpowiada części tych obrażeń.
Odnowienie tarczy: +100 od wielkości obrażeń, które przyjął Digi-Clone
Quick Breather Pasywna Zamiana miejsc z Kopią sprawia, że Zane odnawia natychmiast swoją tarczę.
Which One's Real? Action Skill Augment Wrogowie mierzą częściej do Digi-Clone'a, gdy ten pojawia się lub zmienia miejsce.
Czas trwania: 4 sekundy

Doubled Agent - 4. poziom drzewka umiejętności

SkillTyp umiejętnościEfekt
Doppelbanger Action Skill Augment Gdy Klon znika, zadaje Splash Damage najbliższym przeciwnikom. Im dłużej Digi-Clone jest na polu walki, tym więcej zada obrażeń.
Obrażenia: do 280
Pocket Full of Grenades Pasywna Kill Skill. Po zabiciu przeciwnika Zane zyskuje regenerację granatów na kilka sekund.
1. Ranga: 7% na sekundę do regeneracji granatów
2. Ranga: 13% na sekundę do regeneracji granatów
3. Ranga: 20% na sekundę do regeneracji granatów
Old-U Pasywna Jeśli Digi-Clone jest aktywny w trakcie Fight for Your Life, a gracz zdecyduje się zniszczyć Kopię, Zane odzyska pełne zdrowie na Second Wind.
Maksymalna wartość odzyskanego zdrowia: 100% od maksymalnej wartości zdrowia
Supersonic Man Pasywna Zane porusza się szybciej, gdy dowolny Action Skill jest aktywny.
1. Ranga: +4 do szybkości poruszania się na aktywne Action Skill
2. Ranga: +8 do szybkości poruszania się na aktywne Action Skill
3. Ranga: +12 do szybkości poruszania się na aktywne Action Skill
Digital Distribution Action Skill Augment Jeśli Zane przyjął obrażenia, gdy Digi-Clone jest aktywny, Kopia przyjmuje część obrażeń.
Współdzielenie obrażeń: +75%

Doubled Agent - 5. poziom drzewka umiejętności

SkillTyp umiejętnościEfekt
Like a Ghost Pasywna Zane i jego Kopia mają szansę na ominięcie kul. Ten efekt kumuluje się i wzrasta na kilka sekund po użyciu Action Skill.
Czas trwania: 8 sekund
1. Ranga: 2% szansy na zignorowanie kul, +3% dodatkowej szansy na zignorowanie kul
2. Ranga: 4% szansy na zignorowanie kul, +6% dodatkowej szansy na zignorowanie kul
3. Ranga: 6% szansy na zignorowanie kul, +9% dodatkowej szansy na zignorowanie kul
Boom. Enhance. Pasywna Przyzwanie Kopii kosztem maksymalnie trzech granatów. Za każdy granat Digi-Clone zyskuje bonus do obrażeń zadawanych bronią, maksymalnego zdrowia, Fire Rate, szybkości przeładowania oraz czasu działania.
Obrażenia zadawane bronią: +20% na granat
Maksymalne zdrowie: +81% na granat
Fire Rate: +5% na granat
Szybkość przeładowania: +31% na granat
Czas trwania Kopii: +25% sekund na granat
Trick of The Light Pasywna Zane zadaje bonusowe obrażenia od porażeń przeciwnikom, którzy nie celują w niego.
1. Ranga: +6% od zadanych obrażeń
2. Ranga: +12% od zadanych obrażeń
3. Ranga: +18% od zadanych obrażeń

Doubled Agent - 6. poziom drzewka umiejętności

SkillTyp umiejętnościEfekt
Double Barrel Pasywna Digi-Clone posiada aktualną broń Zane'a. Zmiana broni powoduje zwiększenie obrażeń zadawanych bronią.
Kopia przedmiotu: +100%
Obrażenia zadawane bronią: +20%

Hitman - umiejętność początkowa SNTNL

Na polu bitwy pojawia się dron bojowy SNTNL.

  • Bohatera w boju wspiera latający bron bojowy SNTNL, który atakuje wrogów ogniem z karabinu maszynowego.
    • Czas trwania: 24 sekund
    • Czas odnowienia: 60 sekund
    • Obrażenia z karabinu maszynowego: 4

Hitman - 1. poziom drzewka umiejętności

SkillTyp umiejętnościEfekt
Violent Speed Pasywna Kill Skill. Po zabiciu wroga wzrasta prędkość poruszania się bohatera na kilka sekund.
Czas trwania: 8 sekund
1. Ranga: +4% do szybkości poruszania się
2. Ranga: +8% do szybkości poruszania się
3. Ranga: +12 do szybkości poruszania się
4. Ranga: +16% do szybkości poruszania się
5. Ranga: +20 do szybkości poruszania się
Cold Bore Pasywna Zwiększa szybkość zmiany broni, a kolejny strzał po zamianie broni zadaje dodatkowe Cryo Damage.
1. Ranga: +13% do szybkości zmiany broni, +6% bonusowego Cryo Damage
2. Ranga +23% do szybkości zmiany broni, +12% bonusowego Cryo Damage
3. Ranga: +31% do szybkości zmiany broni, +18% bonusowego Cryo Damage
4. Ranga: +38% do szybkości zmiany broni, +24% bonusowego Cryo Damage
5. Ranga: +43% do szybkości zmiany broni, +30% bonusowego Cryo Damage
Violent Momentum Pasywna Obrażenia zadawane bronią wzrastają, gdy Zane jest w ruchu. Im szybciej porusza się bohater, tym większy bonus.
1. Ranga: +4% do obrażeń zadawanych bronią w trakcie marszu
2. Ranga: +8% do obrażeń zadawanych bronią w trakcie marszu
3. Ranga: +12% do obrażeń zadawanych bronią w trakcie marszu
4. Ranga: +16% do obrażeń zadawanych bronią w trakcie marszu
5. Ranga: +20% do obrażeń zadawanych bronią w trakcie marszu

Hitman - 2. poziom drzewka umiejętności

SkillTyp umiejętnościEfekt
Winter's Drone Action Skill Augment Dron SNTNL posiada główną broń, która zadaje Cryo Damage.
Zamiana obrażeń od broni w Cryo Damage: -20%
Cool Hand Pasywna Kill Skill. Zabicie przeciwnika zwiększa szybkość przeładowania broni na kilka sekund.
Czas trwania: 8 sekund
1. Ranga: +2,9% do szybkości przeładowania, +4% do prędkości przeładowania po zabiciu przeciwnika
2. Ranga: +5,7% do szybkości przeładowania, +7% do prędkości przeładowania po zabiciu przeciwnika
3. Ranga: +8,3% do szybkości przeładowania, +11% do prędkości przeładowania po zabiciu przeciwnika
4. Ranga: +10,7% do szybkości przeładowania, +14% do prędkości przeładowania po zabiciu przeciwnika
5. Ranga: +13% do szybkości przeładowania, +17% do prędkości przeładowania po zabiciu przeciwnika
Drone Delivery Pasywna Dron SNTNL wyrzuca dodatkowy granat, odpowiadający pociskowi, który używa aktualnie bohater.
Czas odnowienia: 15 sekund
Salvation Pasywna Kill Skill. Bronie bohatera zyskują Life Steal po kilku sekundach.
Czas trwania: 8 sekund
1. Ranga: 2% od zadawanych obrażeń do Life Steal
2. Ranga: 4% od zadawanych obrażeń do Life Steal
3. Ranga: 6% od zadawanych obrażeń do Life Steal
4. Ranga: 8% od zadawanych obrażeń do Life Steal
5. Ranga: 10% od zadawanych obrażeń do Life Steal

Hitman - 3. poziom drzewka umiejętności

SkillTyp umiejętnościEfekt
Bad Dose Action Skill Augment Dron SNTNL od czasu do czasu strzela promieniem Radiacji (Radiation), który osłabia przeciwników i premiuje bohatera. Każdy wróg powoduje wzrost szybkości poruszania się i Fire Rate Zane'a. Osłabieni przeciwnicy poruszają się wolniej i mają niższy Attack Speed.
Fire Rate: +2 na wroga
Szybkość poruszania się: +6 na wroga
Obrażenia: 4 na sekundę
Czas trwania: 12 sekund
Czas odnowienia: 8 sekund
Death Follows Close Pasywna Wszystkie Kill Skills mają silniejszy efekt i dłuższy czas trwania.
Czas trwania Kill Skill: +7 sekund
Bonus do Kill Skill: +25%
Static Field Action Skill Augment Dron SNTNL rani wrogów przy pomocy promienia porażającego, który niszczy ich tarcze i przywraca shield Zane'a.
Obrażenia tarcz: 2 na sekundę
Czas odnowienia: 2 sekundy

Hitman - 4. poziom drzewka umiejętności

SkillTyp umiejętnościEfekt
Boomsday Action Skill Augment Dodaje wyrzutnię rakiet do drona SNTNL.
Obrażenia od pocisków rakietowych: 21
Violent Violence Pasywna Kill Skill. Zabicie przeciwnika zwiększa Fire Rate bohatera na kilka sekund.
Czas trwania: 8 sekund
Ranga 1: +4% do Fire Rate
Ranga 2: +8% do Fire Rate
Ranga 3: +12% do Fire Rate
Ranga 4: +16% do Fire Rate
Ranga 5: +20% do Fire Rate
Playing Dirty Pasywna Kill Skill. Eliminacja przeciwnika sprawia, że Zane ma szansę w ciągu pięciu kolejnych strzałów na wystrzelenie dodatkowego pocisku.
Ranga 1: 10% szans na dodatkowy pocisk
Ranga 2: 20% szans na dodatkowy pocisk
Ranga 3: 30% szans na dodatkowy pocisk
Ranga 4: 40% szans na dodatkowy pocisk
Ranga 5: 50% szans na dodatkowy pocisk
Almighty Ordinance Action Skill Augment Dron SNTNL strzela na określonym obszarze. Jeżeli przeciwnik zginie, czas akcji drona resetuje się. Tę zdolność można użyć tylko raz na Action Skill.
Obrażenia od pocisków: 32
Liczba pocisków na jeden ostrzał: 4

Hitman - 5. poziom drzewka umiejętności

SkillTyp umiejętnościEfekt
Good Misfortune Pasywna Kill Skill. Zabicie przeciwnika powoduje zwiększenie czasu trwania Action Skill.
1. Ranga: do 4% do Duration Return od maksymalnej wartości czasu trwania
2. Ranga: do 8% do Duration Return od maksymalnej wartości czasu trwania
3. Ranga: do 12% do Duration Return od maksymalnej wartości czasu trwania

Hitman - 6. poziom drzewka umiejętności

SkillTyp umiejętnościEfekt
Seein' Red Pasywna Aktywacja Action Skill włącza również wszystkie Kill Skills bohatera.

Under Cover - umiejętność początkowa Barrier

Bariera ochronna, zwiększająca obrażenia zadawane bronią.

  • Barrier - Zane tworzy Barierę, która blokuje nadlatujące pociski. Ingerencja w Barierę zmniejsza jej rozmiar i osłabia bonusy.
    • Czas trwania: 14 sekund
    • Czas odnowienia: 24 sekund
    • Bonus Damage Amp: +25%

Under Cover - 1. poziom drzewka umiejętności

SkillTyp umiejętnościEfekt
Adrenaline Pasywna Zwiększa czas odnowienia Action Skill w zależności od stopnia regeneracji tarczy.
1. Ranga: do +7% do czasu odnowienia Action Skill
2. Ranga: do +14% do czasu odnowienia Action Skill
3. Ranga: do +21% do czasu odnowienia Action Skill
4. Ranga: do +28% do czasu odnowienia Action Skill
5. Ranga: do +35% do czasu odnowienia Action Skill
Hearty Stock Pasywna Zwiększa maksymalną pojemność tarczy.
1. Ranga: +10% do maksymalnej pojemności tarczy
2. Ranga: +20% do maksymalnej pojemności tarczy
3. Ranga: +30% do maksymalnej pojemności tarczy
Ready for Action Pasywna Zwiększa wartość odnowienia tarczy i zmniejsza opóźnienie ładowania tarczy.
1. Ranga: +6% do wartości odnowienia tarczy, -7% do opóźnienia ładowania tarczy
2. Ranga: +12% do wartości odnowienia tarczy,-14% do opóźnienia ładowania tarczy
3. Ranga: +18% do wartości odnowienia tarczy, -19% do opóźnienia ładowania tarczy
4. Ranga: +24% do wartości odnowienia tarczy, -24% do opóźnienia ładowania tarczy
5. Ranga: +30% do wartości odnowienia tarczy, -29% do opóźnienia ładowania tarczy

Under Cover - 2. poziom drzewka umiejętności

SkillTyp umiejętnościEfekt
Charged Relay Action Skill Augment Gdy Zane lub jego sojusznik dotknie Bariery, ruchy postaci oraz szybkość przeładowania wzrastają na kilka sekund.
Szybkość przeładowania: +20%
Szybkość poruszania się: +11%
Czas trwania: 8 sekund po oddaleniu się od Bariery
Brain Freeze Pasywna Cios krytyczny (Critical Hit) może spowodować spowolnienie wroga. Ten efekt kumuluje się, dopóki cel nie jest zamrożony.
1. Ranga: +4% szans na spowolnienie
2. Ranga: +8% szans na spowolnienie
3. Ranga: +12% szans na spowolnienie
4. Ranga: +16% szans na spowolnienie
5. Ranga: +20% szans na spowolnienie
Stiff Upper Lip Pasywna Odporność na obrażenia wzrasta, kiedy bohater przyjmuje konkretny typ obrażeń.
1. Ranga: +6% do odporności na obrażenia
2. Ranga: +12% do odporności na obrażenia
3. Ranga: +16% do odporności na obrażenia
Rise to the Occasion Pasywna Zane zyskuje regenerację zdrowia, która jest zależna od naładowania tarczy (shield).
1. Ranga: +1% do regeneracji zdrowia od wartości maksymalnej zdrowia na sekundę
2. Ranga: +2% do regeneracji zdrowia od wartości maksymalnej zdrowia na sekundę
3. Ranga: +3% do regeneracji zdrowia od wartości maksymalnej zdrowia na sekundę
4. Ranga: +4% do regeneracji zdrowia od wartości maksymalnej zdrowia na sekundę
5. Ranga: +5% do regeneracji zdrowia od wartości maksymalnej zdrowia na sekundę

Under Cover - 3. poziom drzewka umiejętności

SkillTyp umiejętnościEfekt
Nanites or Some Shite Action Skill Augment Zane i jego sojusznicy w pobliżu Bariery zyskują regenerację zdrowia, zwiększoną szybkość przeładowania oraz skrócone opóźnienie ładowania tarczy (Shield Recharge Delay). Im mniej zdrowia posiada bohater, tym więcej go regeneruje.
Health Regeneration: do 4% maksymalnej wartości życia na sekundę w pobliżu Bariery
Opóźnienie ładowania tarczy: -33%
Szybkość przeładowania broni: +11%
Confident Competence Pasywna Gdy tarcza jest aktywna, Zane zyskuje bonus do obrażeń zadawanych bronią oraz premię do celności. Im większy procent tarczy jest aktywny, tym większy bonus.
Obrażenia broni: do +20%
Celność: do 33%
All-Rounder Action Skill Augment Bariera zamienia się w Kopułę.
Czas odnowienia: +20%

Under Cover - 4. poziom drzewka umiejętności

SkillTyp umiejętnościEfekt
Retaliation Action Skill Augment Po tym, jak Bariera przyjmie obrażenia, każdy znajdujący się w jej pobliżu zyskuje bonus do obrażeń broni na kilka sekund.
Bonus do obrażeń broni: +10%
Czas trwania: 3 sekundy
Really Expensive Jacket Pasywna Efekty żywiołów nałożone na Zane'a mają skrócony czas działania.
Czas trwania efektów: -50%
Best Served Cold Pasywna Zabicie przeciwnika tworzy Cryo Novą, która zadaje obrażenia najbliżej stojącym przeciwnikom. Ta zdolność ma krótki czas odnawiania.
Czas odnawiania: 3 sekundy
1. Ranga: 2 do obrażeń
2. Ranga: 4 do obrażeń
3. Ranga: 6 do obrażeń
4. Ranga: 8 do obrażeń
5. Ranga: 11 do obrażeń
Futility Belt Pasywna Zabicie przeciwnika zamienia obrażenia od żywiołów (elemental damage) w obrażenia typu non-elemental.
Redukcja przyjmowanych obrażeń: +15%
Czas trwania: 8 sekund
Deterrence Field Action Skill Augment Wrogowie, którzy dotkną Bariery, otrzymują obrażenia od porażeń oraz są oszołomieni.
Obrażenia od porażeń: 27

Under Cover - 5. poziom drzewka umiejętności

SkillTyp umiejętnościEfekt
Refreshment Pasywna Zadawanie obrażeń zamrożonym wrogom przywraca nieco zdrowia.
1. Ranga: 8% do Life Steal od wartości zadawanych obrażeń
2. Ranga: 16% do Life Steal od wartości zadawanych obrażeń
3. Ranga: 24% do Life Steal od wartości zadawanych obrażeń
Calm, Cool, Collected Pasywna Zamrożenie przeciwnika umożliwia natychmiastowy start regeneracji tarczy. Jeśli tarcza jest w pełni naładowana, Zane odzyskuje nieco zdrowia. Jeśli zdrowie bohatera jest w pełni zregenerowane, czas odnowienia Action Skill i czas trwania Action Skill resetują się.
Regeneracja zdrowia: do 3% wartości maksymalnego zdrowia na sekundę
Czas trwania regeneracji: 3 sekundy
Nerves of Steel Pasywna Bonus do celności i operowania bronią. Im dłużej tarcza (shield) bohatera jest pełna, tym większy bonus.
1. Ranga: +2% do celności na sekundę, +2.4% do operowania bronią (handling) na sekundę, maksymalna liczba stosów - 15
2. Ranga: +4% do celności na sekundę, +4.8% do operowania bronią (handling) na sekundę, maksymalna liczba stosów - 15
3. Ranga: +6% do celności na sekundę, +7% do operowania bronią (handling) na sekundę, maksymalna liczba stosów - 15

Under Cover - 6. poziom drzewka umiejętności

SkillTyp umiejętnościEfekt
Distributed Denial Pasywna Bariera zyskuje efekt aktualnie używanej przez Zane'a tarczy (shield). Efekt jest nakładany na wszystkich sojuszników. Bonusy Zane'a są zredukowane.

Następnie: Borderlands 3 - Fl4k: drzewka umiejętności i zdolności

Spis treści: Borderlands 3 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Borderlands 3 - Amara: drzewka umiejętności i zdolności

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami