Borderlands 3 - Amara: drzewka umiejętności i zdolności

Umiejętności Amary The Siren.

Amara The Siren to jedna z czterech dostępnych postaci w Borderlands 3. Tak jak inni bohaterowie, Amara ma unikalny styl gry, który jest związany z trzema dostępnymi drzewkami umiejętności. Gra pozwala na mieszanie zdolności i umiejętności akcji (ang. Action Skills).

Amara, razem z Lilith i Mayą, to Syreny. Bohaterka korzysta z dodatkowych ramion, które ułatwiają eliminację przeciwników. Amara posiada trzy drzewka umiejętności (ang. Skill Trees). Drzewka składają się z sześciu poziomów, które odblokowujemy za pomocą punktów umiejętności (ang. Skill Points).

Amara - drzewka umiejętności

Każde drzewko umiejętności zawiera początkowy Action Skill oraz zdolności pasywne (ang. Passive Abilities) i rozszerzenia (ang. Augments). Zdolności pasywne poprawiają statystyki umiejętności, a Augments zmieniają charakter Action Skill. Zdolności mogą mieć kilka rang - każda kolejna ranga wzmacnia efekt zdolności.

001

Amara może mieć przyporządkowaną na raz jedną umiejętność typu Action Skill. W drzewkach umiejętności znajdziemy Action Skill Elements, które zmieniają rodzaje obrażeń, które zadają zdolności typu Action Skill. Pierwszym Action Skill Element, który posiada Amara, jest Shockra, umożliwiająca zadawanie obrażeń od porażeń. W tym samym czasie korzystamy tylko z jednego Action Skill Element.

Brawl - umiejętność początkowa Phaseslam

Nacisk na walkę w zwarciu.

  • Phaseslam - Amara uderza w ziemię, aby zadać pobliskim przeciwnikom obrażenia i wyrzucić ich w powietrze.
    • Czas odnowienia: 35 sekund
    • Obrażenia: 98

Jeżeli przeglądasz tę stronę na urządzeniu mobilnym, przesuń w lewo tabelę, aby zobaczyć jej pełną zawartość.

Brawl - 1. poziom drzewka umiejętności

SkillTyp umiejętnościEfekt
Root to Rise Pasywna Zwiększa maksymalne zdrowie.
1. Ranga: +8 do maksymalnego zdrowia
2. Ranga: +16 do maksymalnego zdrowia
3. Ranga: +24 do maksymalnego zdrowia
4. Ranga: +32 do maksymalnego zdrowia
5. Ranga: +40 do maksymalnego zdrowia
Personal Space Pasywna Wystrzały z broni mają dodatkowy bonus do obrażeń, który bazuje na odległości od celu - im bliżej cel, tym większy bonus.
1. Ranga: +12% do bonusu obrażeń
2. Ranga: +24% do bonusu obrażeń
3. Ranga: +36% do bonusu obrażeń
Clarity Pasywna Stała regeneracja zdrowia.
Im mniej zdrowia, tym efektywniejsza regeneracja. Po użyciu Action Skill bonus jest dwukrotnie większy przez kilka sekund.
Czas trwania: 5 sekund
1. Ranga: +1% do brakującego zdrowia
2. Ranga: +2% do brakującego zdrowia
3. Ranga: +3% do brakującego zdrowia
4. Ranga: +4% do brakującego zdrowia
5. Ranga: +5% do brakującego zdrowia

Brawl - 2. poziom drzewka umiejętności

SkillTyp umiejętnościEfekt
Blight Tiger Action Skill Element Zamienia Actill Skill na obrażenia typu corrosive.
Arms Deal Pasywna Zwiększa obrażenia typu splash i redukuje przyjmowanie obrażeń typu splash.
1. Ranga: +4% do zadawanych obrażeń typu Splash, +12% do redukcji do przyjmowanych obrażeń typu splash
2. Ranga: +8% do zadawanych obrażeń typu Splash, +21% do redukcji do przyjmowanych obrażeń typu splash
3. Ranga: +12% do zadawanych obrażeń typu Splash, +28% do redukcji do przyjmowanych obrażeń typu splash
4. Ranga: +16% do zadawanych obrażeń typu Splash, +35% do redukcji do przyjmowanych obrażeń typu splash
5. Ranga: +20% do zadawanych obrażeń typu Splash, +40% do redukcji do przyjmowanych obrażeń typu splash
Samsara Pasywna Eliminując wroga przy pomocy Action Skill, Amara zyskuje stos (stack) Samsara. Każdy stos zwiększa obrażenia zadawane przez broń oraz regenerację zdrowia przez kilka sekund.
Czas trwania: 20 sekund
Maksymalna ilość stosów: 5 na rangę
1. Ranga: +1,7% do obrażeń zadawanych bronią na każdego zranionego przeciwnika, +1,7% maksymalnego zdrowia do regeneracji zdrowia na sekundę na jeden stos
2. Ranga: +3,3% do obrażeń zadawanych bronią na każdego zranionego przeciwnika, +3,3% maksymalnego zdrowia do regeneracji zdrowia na sekundę na jeden stos
3. Ranga: +5,0% do obrażeń zadawanych bronią na każdego zranionego przeciwnika, +5,0% maksymalnego zdrowia do regeneracji zdrowia na sekundę na jeden stos
Helping Hand(s) Pasywna W ciągu kilku sekund po użyciu Action Skill, ramiona Amary pozostają aktywne i redukują przyjmowane obrażenia.
Czas działania: 15 sekund
1. Ranga: +12% do redukcji przyjmowanych obrażeń
2. Ranga: +21% do redukcji przyjmowanych obrażeń
3. Ranga: +28% do redukcji przyjmowanych obrażeń
4. Ranga: +35% do redukcji przyjmowanych obrażeń
5. Ranga: +40% do redukcji przyjmowanych obrażeń

Brawl - 3. poziom drzewka umiejętności

SkillTyp umiejętnościEfekt
Fracture Action Skill Amara przyzywa pięść, która dokonuje erupcji w ziemi, zadając obrażenia przeciwnikom znajdującym przed bohaterką.
Obrażenia: 88
Czas odnowienia: 26 sekund
Revelation Augment Action Skill tworzy novą, która zadając obrażenia wrogom, rani przeciwników w pobliżu.
Obrażenia od Novej: 18
Czas trwania Action Skill: -15%
Mindfulness Pasywna Jeśli Amara przyjmuje obrażenia, zyskuje stos (stack) Mindfullness na kilka sekund.
Maksymalna liczba stosów Mindfulness: 25
Czas trwania: 5 sekund
1. Ranga: -9% do opóźnienia regeneracji tarczy, +1,4% do szybkości
2. Ranga: -17% do opóźnienia regeneracji tarczy, +2,8% do szybkości
3. Ranga: -23% do opóźnienia regeneracji tarczy, +4,2% do szybkości
Find Your Center Pasywna Zwiększa zadawane obrażenia w zwarciu, a kilka sekund po użyciu Action Skill, zwiększa zasięg zadawanych obrażeń.
Melee Damage: +100%
Zasięg: +75%
Czas trwania: 20 sekund
Vigor Pasywna Eliminacja wroga za pomocą Action Skill sprawia, że sojusznicy poruszają się szybciej przez kilka sekund.
Czas trwania: 8 sekund
1. Ranga: +3,3% do szybkości zespołu
2. Ranga: +6,7% do szybkości zespołu
3. Ranga: +10% do szybkości zespołu

Brawl - 4. poziom drzewka umiejętności

SkillTyp umiejętnościEfekt
Downfall Action Skill Amara wyskakuje w powietrze i wystrzeliwuje promień z trzaskiem dokładnie pod siebie.
Obrażenia: 95
Obrażenia od promienia: 14 na sekundę
Czas odnawiania: 47 sekund
One with Nature Pasywna Zwiększa maksymalne zdrowie oraz odporność na obrażenia od żywiołów w ramach Action Skill Element.
1. Ranga: +5% do maksymalnego zdrowia, +12% do redukcji obrażeń od żywiołów
2. Ranga: +10% do maksymalnego zdrowia, +21% do redukcji obrażeń od żywiołów
3. Ranga: +15% do maksymalnego zdrowia, +28% do redukcji obrażeń od żywiołów
4. Ranga: +20% do maksymalnego zdrowia, +35% do redukcji obrażeń od żywiołów
5. Ranga: +25% do maksymalnego zdrowia, +40% do redukcji obrażeń od żywiołów

Brawl - 5. poziom drzewka umiejętności

SkillTyp umiejętnościEfekt
Glamour Augment Przeciwnicy zranieni za pomocą Action Skill są zdezorientowani i atakują swoich sojuszników. Zwiększa czas odnawiania Action Skill. Jeśli Amara użyje na celu Phasegrasp, przeciwnicy obok celu staną się zdezorientowani.
Obrażenia: -30%
Czas trwania dezorientacji: 8 sekund
Cooldown: +20%
Do unto Others Pasywna Za każdym razem, gdy Amara otrzyma obrażenia, bohaterka wyrzuci w stronę atakującego przeciwnika kulę energii, która zadaje obrażenia od żywiołów Action Skill.
Czas odnawiania: 8 sekund
Jab Cross Pasywna Każde cios wręcz sprawia, że obrażenia Action Skill oraz obrażenia z broni są większe przez kilka sekund.
Czas trwania: 10 sekund
1. Ranga: +3% do obrażenia z broni, +15% do obrażeń Action Skill
2. Ranga: +6% do obrażenia z broni, +30% do obrażeń Action Skill
3. Ranga: +9% do obrażenia z broni, +45% do obrażeń Action Skill
4. Ranga: +12% do obrażenia z broni, +60% do obrażeń Action Skill
5. Ranga: +15% do obrażenia z broni, +75% do obrażeń Action Skill
Guardian Angel Pasywna W trakcie Fight for your Life, Amara zyskuje Second Wind i tworzy żywiołową novą-Action Skill, która odrzuca przeciwników.
Maksymalne zdrowie: 100%
Czas odnowienia: 120 sekund

Brawl - 6. poziom umiejętności drzewka umiejętności

SkillTyp umiejętnościEfekt
Blitz Pasywna Melee Override.
Amara pędzi przed siebie i wykonuje specjalne uderzenie wręcz, które zadaje obrażenia od żywiołów.
Jeśli przeciwnik umrze, czas odnowienia resetuje się.
Obrażenia w walce wręcz: +100%
Czas odnowienia: 8 sekund

Mystical Assault - umiejętność początkowa Phasecast

Zwiększa efekty Action Skills.

  • Phasecast - Amara stworzy astralną projekcję siebie, która zada obrażenia wszystkiemu, co stanie na jej drodze.
    • Obrażenia: 92
    • Czas odnowienia: 28 sekund

Mystical Assault - 1. poziom drzewka umiejętności

SkillTyp umiejętnościEfekt
Do Harm Pasywna Eliminacja przeciwników daje stos (stack) Rush. Aktywacja Action Skill zużywa stos Rush. Po każdym zużyciu stosu obrażenia Action Skill są tymczasowo zwiększone.
Czas trwania: 20 sekund
Maksymalna liczba stosów: 10
1. Ranga: +0,9% do obrażeń Skill Damage/zużyty stos
2. Ranga: +1,8% do obrażeń Skill Damage/zużyty stos
3. Ranga: +2,7% do obrażeń Skill Damage/zużyty stos
4. Ranga: +3,6% do obrażeń Skill Damage/zużyty stos
5. Ranga: +4,5% do obrażeń Skill Damage/zużyty stos
Fast Hand(s) Pasywna Zwiększenie szybkości przeładowania, zmiany broni i zmiany trybu.
1. Ranga: +7% do szybkości przeładowania, +16% do szybkości zmiany broni, +16% do szybkości zmiany trybu
2. Ranga: +14% do szybkości przeładowania, +28% do szybkości zmiany broni, +28% do szybkości zmiany trybu
3. Ranga: +19% do szybkości przeładowania, +36% do szybkości zmiany broni, +36% do szybkości zmiany trybu
Violent Tapestry Pasywna Nałożenie efektu żywiołów wywołuje stos Rush. Aktywacja Action Skill zużywa stos Rush. Po każdym użyciu stosu Szansa na Efekt Żywiołów (ang. Elemental Effect Chance) zwiększa się tymczasowo.
Maksymalna liczba stosów: 10
Czas trwania: 20 sekund
1. Ranga: +0,6% do szans na efekt/zużyty stos
2. Ranga: +1,2% do szans na efekt/zużyty stos
3. Ranga: +1,8% do szans na efekt/zużyty stos
4. Ranga: +2,4% do szans na efekt/zużyty stos
5. Ranga: +3% do szans na efekt/zużyty stos

Mystical Assault - 2. poziom drzewka umiejętności

SkillTyp umiejętnościEfekt
Soul Sap Augment Część zadawanych obrażeń Action Skill wraca do bohaterki lub jej bliskiego sojusznika w postaci zdrowia.
Life Steal: 30% od całkowitego obrażenia zadanego umiejętnością
Alacrity Pasywna Z każdym stosem Rush wzrasta szybkość przeładowania. Bonus wzrasta na kilka sekund za każdy zużyty stos Rush.
Czas trwania: 8 sekund
1. Ranga: +0,4% do szybkości przeładowania/zużyty stos, +0,6% do szybkości przeładowania po użyciu Action Skill
2. Ranga: +0,8% do szybkości przeładowania/zużyty stos, +1,2% do szybkości przeładowania po użyciu Action Skill
3. Ranga: +1,2% do szybkości przeładowania/zużyty stos, +1,8% do szybkości przeładowania po użyciu Action Skill
4. Ranga: +1,6% do szybkości przeładowania/zużyty stos, +2,3% do szybkości przeładowania po użyciu Action Skill
5. Ranga: +2% do szybkości przeładowania/zużyty stos, +2,9% do szybkości przeładowania po użyciu Action Skill
Transcend Pasywna Zwiększenie celności i bonusu do trafienia krytycznego na kilka sekund po użyciu Action Skill.
Czas trwania: 12 sekund
1. Ranga: +17% do celności, +9% do obrażeń trafienia krytycznego
2. Ranga: +29% do celności, +18% do obrażeń trafienia krytycznego
3. Ranga: +38% do celności, +27% do obrażeń trafienia krytycznego
Restless Pasywna Zwiększa wskaźnik odnowienia Action Skills.
1. Ranga: +5% do wskaźnika odnowienia
2. Ranga: +10% do wskaźnika odnowienia
3. Ranga: +15% do wskaźnika odnowienia
4. Ranga: +20% do wskaźnika odnowienia
5. Ranga: +25% do wskaźnika odnowienia

Mystical Assault - 3. poziom drzewka umiejętności

SkillTyp umiejętnościEfekt
Deliverance Action Skill Gdy astralna projekcja uderza w przeciwnika, wyzwala naprowadzające pociski żywiołów, które uruchamiają efekt żywiołów umiejętności Amary.
Obrażenia: 86
Pociski żywiołów: 3 uderzenia na każdego przeciwnika
Czas odnowienia: 28 sekund
Stillness of Mind Augment Przeciwnicy, który otrzymają obrażenie od Action Skill, zyskają tak zwaną blokadę fazową. Blokada trwa do momentu, gdy otrzymują obrażenia albo do czasu zakończenia efektu.
Odnowienie Action Skill wzrasta.
Jeśli Amara uderzy przeciwnika przy pomocy Phasegrasp, wrogowie w jego pobliżu również poddadzą się blokadzie fazowej.
Obrażenia: -35%
Maksymalny czas trwania: 6 sekund
Czas odnowienia: +15%
Ascendant Pasywna Wszystkie ulepszenia (Augments) mają silniejszy efekt.
Soul Sap Lifesteal: +20%
Allure Radius: +100%
Glamour Duration: +50%
Bright Star Damage: +25%
Stillness of Mind: przestaje działać 0.75 sekund po przyjęciu obrażenia
Revelation Damage: +25%

Mystical Assault - 4. poziom drzewka umiejętności

SkillTyp umiejętnościEfekt
Reverberation Action Skill Zwiększa obrażenia uderzenia astralnej projekcji.
Obrażenia: 88
Bonus do obrażeń: +50% za każdego uderzonego przeciwnika
Czas odnowienia: 30 sekund
From Rest Pasywna Wzmacnia Fire Rate oraz czas ładowania.
1. Ranga: +4% do Fire Rate, +21% do czasu ładowania
2. Ranga: +8% do Fire Rate, +34% do czasu ładowania
3. Ranga: +12% do Fire Rate, +44% do czasu ładowania
Laid Bare Pasywna Wrogowie przyjmują więcej obrażeń ze wszystkich źródeł przez kilka sekund, po tym, jak zostali zranieni przez Action Skill bohaterki.
Czas trwania: 8 sekund
1. Ranga: +8,3% do obrażeń
2. Ranga: +16,7% do obrażeń
3. Ranga: +25% do obrażeń
Wrath Pasywna Wzmacnia obrażenia zadawane bronią.
Działanie efektu jest wzmocnione przez kilka sekund od użycia Action Skill.
Czas trwania: 8 sekund
1. Ranga: +6,7% do obrażeń broni, +6,7% do obrażeń broni po użyciu Action Skill
2. Ranga: +13,3% do obrażeń broni, +13,3% do obrażeń broni po użyciu Action Skill
3. Ranga: +20% do obrażeń broni, +20% do obrażeń broni po użyciu Action Skill

Mystical Assault - 5. poziom drzewka umiejętności

SkillTyp umiejętnościEfekt
Tandava Action Skill Astralna projekcja eksploduje po trafieniu w cel, raniąc przeciwników w pobliżu.
Obrażenia: 91
Czas odnowienia: 35 sekund
Remnant Pasywna Gdy Amara zabije przeciwnika za pomocą broni lub Action Skill, tworzy naprowadzające pociski żywiołów, które szukają nowego przeciwnika, aby razić go obrażeniem od żywiołów Action Skill.
Każde nadmiarowe obrażenia są dodane do obrażeń pocisków.
1. Ranga: 9 do obrażeń zdolności
2. Ranga: 18 do obrażeń zdolności
3. Ranga: 26 do obrażeń zdolności
Awakening Pasywna Zwiększona efektywność z stosów (stacków) Rush.
1. Ranga: +10% do efektywności stosu Rush
2. Ranga: +20% do efektywności stosu Rush
3. Ranga: +30% do efektywności stosu Rush

Mystical Assault - 6. poziom drzewka umiejętności

SkillTyp umiejętnościEfekt
Avatar Pasywna Action Skill może być aktywowana w trakcie odnawiania.
Tej zdolności można użyć raz na jedno odnowienie.
Zwiększa liczbę maksymalnych stosów Rush.
Dodatkowe stosy Rush: +10

Fist of the Elements - umiejętność początkowa Phasegrasp

Nacisk na obrażenia od żywiołów.

  • Phasegrasp - więzi przeciwnika w jednym miejscu. Jeśli przeciwnik jest odporny na unieruchomienie, otrzyma obrażenia.
    • Obrażenia od Grasp Immune: 28
    • Czas działania: 7 sekund
    • Czas odnowienia: 16 sekund

Fist of the Elements - 1. poziom drzewka umiejętności

SkillTyp umiejętnościEfekt
Anima Pasywna Efekty żywiołów zadają więcej obrażeń w czasie i mają przedłużony czas działania.
Efekty od Action Skill Element zadają więcej obrażeń.
1. Ranga: +8% do obrażeń żywiołów efektu Action Skill, +4% do obrażeń efektu, +20% do czasu trwania efektu
2. Ranga: +16% do obrażeń żywiołów efektu Action Skill, +8% do obrażeń efektu, +40% do czasu trwania efektu
3. Ranga: +24% do obrażeń żywiołów efektu Action Skill, +12% do obrażeń efektu, +60% do czasu trwania efektu
4. Ranga: +32% do obrażeń żywiołów efektu Action Skill, +16% do obrażeń efektu, +80% do czasu trwania efektu
5. Ranga: +40% do obrażeń żywiołów efektu Action Skill, +20% do obrażeń efektu, +100% do czasu trwania efektu
Steady Hand(s) Pasywna Wzmacnia obsługę broni i celność.
1. Ranga: +14% do obsługi broni, +13% do celności
2. Ranga: +24% do obsługi broni, +23% do celności
3. Ranga: +32% do obsługi broni, +31% do celności
Infusion Pasywna Zamienia część obrażeń, które zadaje broń Amary, w żywioł jej Action Skill.
1. Ranga: 8% zamienionych obrażeń
2. Ranga: 16% zamienionych obrażeń
3. Ranga: 24% zamienionych obrażeń
4. Ranga: 32% zamienionych obrażeń
5. Ranga: 40% zamienionych obrażeń

Fist of the Elements - 2. poziom drzewka umiejętności

SkillTyp umiejętnościEfekt
Soul Fire Elemental Zamienia Action Skill w obrażenia od podpalenia.
Tempest Pasywna Amara zadaje więcej obrażeń od żywiołów.
Obrażenia od porażeń są większe.
1. Ranga: +4% do obrażeń od porażeń, +6% do obrażeń żywiołów
2. Ranga: +8% do obrażeń od porażeń, +12% do obrażeń żywiołów
3. Ranga: +12% do obrażeń od porażeń, +18% do obrażeń żywiołów
4. Ranga: +16% do obrażeń od porażeń, +24% do obrażeń żywiołów
5. Ranga: +20% do obrażeń od porażeń, +30% do obrażeń żywiołów
Illuminated Fist Pasywna Wzmacnia obrażenia w walce wręcz, które zamieniają się w Action Skill Element.
Obrażenia w walce wręcz: +75%
Wildfire Pasywna Gdy Amara nałoży na wroga efekt żywiołów, istnieje szansa, że efekt nałoży się również na pobliskiego przeciwnika.
1. Ranga: 8% szans na rozprzestrzenienie się efektu
2. Ranga: 16% szans na rozprzestrzenienie się efektu
3. Ranga: 24% szans na rozprzestrzenienie się efektu
4. Ranga: 32% szans na rozprzestrzenienie się efektu
5. Ranga: 40% szans na rozprzestrzenienie się efektu

Fist of the Elements - 3. poziom drzewka umiejętności

SkillTyp umiejętnościEfekt
The Eternal Fist Action Skill Przyzywa wielką pięść, która więzi wybranego wroga przez kilka sekund. Jeśli przeciwnik umrze, do trzech kolejnych wrogów można złapać i uwięzić.
Do 4 dodatkowych celów
Obrażenia od Grasp Immune: 28
Czas odnowienia: 20 sekund
Allure Augment Action Skill tworzy osobliwości, które zatrzymują wrogów.
Obrażenia Action Skill: -20%
Czas trwania: 2,5 sekundy
Dread Pasywna Po unieruchomieniu wroga obrażenia od broni są zwiększone przez kilka sekund.
Jeśli którykolwiek gracz zabije złapanego wroga, ich broń natychmiast przeładowuje się.
Obrażenia od broni: 15%
Czas trwania: 8 sekund

Fist of the Elements - 4. poziom drzewka umiejętności

SkillTyp umiejętnościEfekt
Ties that Bind Action Skill Wrogowie, który są obok uwięzionego przeciwnika, są połączeni. Każde obrażenie, które przyjmie połączony wróg, jest przekazywane pomiędzy pozostałych połączonych przeciwników.
Obrażenia w połączeniu: 35% od zadanego obrażenia
Obrażenia od Grasp Immune: 34
Czas odnowienia: 18 sekund
Indiscriminate Pasywna Pociski raniące przeciwników mogą stać się rykoszetami i zadać zmniejszone obrażenia pobliskim wrogom.
Szansa na rykoszet i obrażenia są zwiększone, jeśli cel przyjmie obrażenia od Phasegrasp lub Stillness of Mind.
Obrażenia od rykoszetów: 50%
Obrażenia od rykoszetów Action Skill: 25%
1. Ranga: 10% do szans na rykoszet, +20% do szans na rykoszet Action Skill
2. Ranga: 20% do szans na rykoszet, +40% do szans na rykoszet Action Skill
3. Ranga: 30% do szans na rykoszet, +60% do szans na rykoszet Action Skill
Deep Well Pasywna Zwiększa wielkość magazynku broni żywiołów.
Wielkość magazynka: +20%
Catharsis Pasywna Za każdym razem, gdy Amara wywołuje śmiertelny efekt żywiołów, ciało pokonanego wroga eksploduje, zadając obrażenia.
Czas odnowienia: 8 sekund.
1. Ranga: 4 do obrażeń
2. Ranga: 8 do obrażeń
3. Ranga: 13 do obrażeń

Fist of the Elements - 5. poziom drzewka umiejętności

SkillTyp umiejętnościEfekt
Fist Over Matter Action Skill Przyzywa gigantyczną pięść, która więzi wybranego wroga przez kilka sekund.
Po uwięzieniu wybranego wroga pojawia się wielka pięść, która niszczy obszar zadając obrażenia wrogom w pobliżu.
Obrażenia: 35
Obrażenia Grasp Immune: 35
Czas odnowienia: 28 sekund
Sustainment Pasywna Za każdym razem, gdy Amara zadaje obrażenia od żywiołów, zyskuje Life Steal.
1. Ranga: 4% do Life Steal
2. Ranga: 8% do Life Steal
3. Ranga: 12% do Life Steal
4. Ranga: 16% do Life Steal
5. Ranga: 20% do Life Steal
Conflux Pasywna Za każdym razem, gdy wróg otrzymuje efekt od żywiołów, Amara ma szansę na rażenie prądem przeciwnika, prowadząc do jego spalenia lub stopienia.
1. Ranga: 7% do szansy na dodatkowy efekt
2. Ranga: 14% do szansy na dodatkowy efekt
3. Ranga: 21% do szansy na dodatkowy efekt
4. Ranga: 28% do szansy na dodatkowy efekt
5. Ranga: 35% do szansy na dodatkowy efekt

Fist of the Elements - 6. poziom drzewka umiejętności

SkillTyp umiejętnościEfekt
Forceful Expression Pasywna Broń Amary zadaje dodatkowe obrażenia od żywiołów, które bazują na żywiole Action Skill.
Dodatkowe obrażenia od żywiołów: 18% od zadawanych obrażeń

Następnie: Borderlands 3 - Zane: drzewka umiejętności i zdolności

Spis treści: Borderlands 3 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Borderlands 3 - tryb Mayhem, lista Mayhem Mods

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami