Cyberpunk 2077 bez automatycznie generowanych zadań. Wszystkie misje stworzone ręcznie

„Aby były warte zachodu”.

W Cyberpunk 2077 zabraknie proceduralnie generowanych zadań. Deweloperzy twierdzą, że nie chcą jedynie wypełniać czasu gracza, a stworzyć misje, które mają sens.

„Każdy quest w grze jest stworzony ręcznie” - napisał na forum CD Projekt Red Philipp Weber, starszy projektant zadań. „Dla nas jakość zawsze liczy się bardziej niż ilość, a nie moglibyśmy dostarczyć tej jakości z pomocą modułów, które zostałyby złożone, by powstały losowe misje. Chcemy, by questy były warte zachodu”.

cp11
Znamy to podejście z Wiedźmina

Jednocześnie deweloper zapewnił, że pomimo ręcznego projektowania zadań, twórcy nie zapominają, że to pokaźnych rozmiarów RPG. Świat Cyberpunk 2077 jest rzekomo duży, a liczba aktywności satysfakcjonująca - tak, aby „starczyło zabawy na wiele godzin”.

Podobną strategię CD Projekt Red obrało w przypadku serii Wiedźmin, ale brak proceduralnie generowanych misji nie jest dziś oczywisty. Tego typu zadania spotkamy między innymi w grach Bethesdy - chociażby Skyrim i Fallout 4 - a także serii Diablo i The Division.

W wypowiedziach Webera na forum pojawiły się też informacje o czterech typach zadań w Cyberpunk 2077.

Produkcja zadebiutuje 16 kwietnia 2020 roku, na PC, PlayStation 4 i Xbox One.

Źródło: Forum CD Projekt Red

Następnie: MediEvil Remake - 10 minut gameplayu z gry na wyłączność PS4

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

O autorze

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News Editor

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie jest autorem w dziale informacyjnym. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami