Gears 5 - multiplayer (Kontra): gra rankingowa

Jak grać, zasady.

Gra rankingowa oferuje klasyczny gameplay znany z Gears of War - bez ułatwień i dodatkowych zdolności postaci, które wprowadzono w szybkiej grze zręcznościowej.

Znajdziesz tutaj cztery różne tryby. Co ważne, w każdym z nich zdobywasz rangę oddzielnie. Ranga zostaje przydzielona po 5 rozegranych meczach w danym trybie - by później gra mogła dobierać ci odpowiednich sojuszników i rywali.

Rankingowe tryby w Gears 5:

rankedsc
Lancer jest mniej skuteczny w grze rankingowej, ale można go wykorzystać do dobijania oddalonych wrogów

W grach rankingowych każdy zaczyna mecz z tym samym zestawem broni - karabinem, strzelbą i pistoletem. Inne rodzaje broni pojawiają się na mapie, zawsze w konkretnym, oznaczonym miejscu.

Główną i podstawową bronią wykorzystywaną najczęściej przez każdego jest Miażdżyciel. Strzelba ta likwiduje wroga jednym strzałem z bliska, o ile celujemy precyzyjne.

Opanowanie dobrego korzystania z Miażdżyciela wiąże się też z opanowaniem wykorzystania osłon. Trzeba pamiętać, że wciśnięcie przycisku schowania się sprawia, że postać błyskawicznie zbliża się do ściany czy murka - można to wykorzystać, by poruszać się szybciej. Trzeba też wiedzieć, kiedy nie „przyklejać się” do osłony, by bardziej swobodnie celować i móc zaskoczyć wroga.

Następnie: Gears 5 - multiplayer (Kontra): Wyścig zbrojeń

Spis treści: Gears 5 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Gears 5 - multiplayer (Kontra): gra szybka i zręcznościowa