Man of Medan - sekrety i znajdźki: obrazy z wizjami (Premonition)

zobacz, gdzie szukać obrazów, z których można odczytać przyszłość.

Obrazy to specjalny rodzaj sekretów w grze The Dark Pictures: Man of Medan. Ich odnajdywanie i przypatrywanie się im pozwoli odkryć fragmenty zdarzeń z nadchodzącej przyszłości. Znajdujesz je na ścianach w różnych miejscach podczas rozgrywki.

Scena - The Duke

Obraz - High and dry

o001

Obraz znajdziesz na pokładzie łodzi Duke of Milan. Zejdź pod pokład, a zobaczysz go na prawo od schodów.

Scena - Uninvited Guests

Obraz - Cut and run

o010

W kajucie Fliss w lewej części statku.

Scena - Dive

Obraz - Devil and the Deep

o002

Po wpłynięciu do podwodnego wraka bombowca zwróć uwagę na obraz znajdujący się z lewej strony.

Scena - An Escape

Obraz - In the Offing

o003

W pomieszczeniu z łóżkami. Udaj się w lewo, a obraz będzie wisiał na ścianie.

Scena - Caskets

Obraz - Cut of your Jib

o004

Po przejściu przez kuchnię, gdzie możesz znaleźć nóż, trafisz do rozległego pomieszczenia. Obraz będzie wisiał na ścianie na górze ekranu z lewej.

Scena - Danny

Obraz - Close Quarters

o005

Na ścianie korytarza przed zaułkiem, gdzie Danny zaprowadzi Fliss. Obraz będziesz mógł obejrzeć po scence, w której mężczyzna spanikuje.

Scena - Finding Friends

Obraz - Copper Bottomed

o006

Po przejściu po skrzyni przez szparę na górze dotrzesz do korytarza. Dojdź nim do końca i wejdź do pomieszczenia z prawej, gdzie na ścianie znajdziesz obraz.

Scena - Ritual

Obraz - Keelhaul

o007

W sali balowej - w małym pomieszczeniu, gdzie pociągasz za dźwignię, która przesuwa kotarę. Obraz wisi na ścianie z lewej.

Scena - Glamor Girl

Obraz - Plain Sailing

o008

W pierwszym korytarzu w scenie - skieruj się do pomieszczenia z lewej, a obraz będzie wisiał na ścianie z prawej.

Uwaga - poniższy obraz jest dostępny jedynie w grze wieloosobowej przez sieć (ew. w rozgrywce Curator's Cut). Aby dotrzeć do opisanego niżej miejsca należy spełnić kilka warunków: Conrad jest obecny na okręcie, Brad ukrył się na łodzi, a potem zdobył maskę przeciwgazową i spotkał się z Fliss w sali balowej (scena Ritual), Fliss i Brad przeżyli scenę zalania pomieszczenia w rozdziale Pressure.

Obraz - Ship Shape

W pierwszym korytarzu w scenie z Flissem i Conradem. Przejdź do pomieszczenia z lewej (przepchnij drzwi). Obraz będzie wisiał na ścianie na lewo od wejścia.

Scena - Distress Signal

Obraz - Loose Cannon

o009

Po wejściu na górę i przejściu przez żelazne drzwi do pomieszczenia, zacznij je obchodzić. Obraz będzie wisiał na ścianie przy przejściu do kolejnej lokacji.

Scena - Depths

Obraz - Know the Ropes

o011

Na prawo od generatora znajduje się zaułek ze zwłokami. Obraz jest na prawo od nich.

Scena - Olson

Obraz - A little hope

o012

W trakcie przechodzenia przez drugie pomieszczenie z łóżkami skieruj się w stronę ściany na górze ekranu.

Następnie: Man of Medan - sekrety i znajdźki: nurkowanie, wrak samolotu (Dive)

Spis treści: The Dark Pictures: Man of Medan - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Man of Medan - miejsca śmierci bohaterów