Man of Medan - sekrety i znajdźki: Brad, szukanie załogi (Finding Friends)

Przedmioty do znalezienia podczas bieżącej sceny.

W grze Man of Medan jest do znalezienia 50 sekretów. W bieżącej scenie (Finding Friends), gdzie Brad samotnie przemierza korytarze okrętu, znajdźki znajdziesz w miejscach opisanych poniżej.

Sekret #43 - Infantry Badge

s017

W trakcie przechodzenia Bradym przez okręt dotrzesz do pomieszczenia z dużą liczbą zwłok żołnierzy. Przypatrz się im, a na rękawie jednego z nich znajdziesz naszywkę.

Sekret #21 - Hastily Written Message

s018

W pomieszczeniu na lewo od lokacji z opisanymi wyżej zwłokami. Notatka leży na stole z lewej.

Sekret #4 - Locks Memo

s041

Na prawo od skrzyni, którą przesuwasz, aby przejść dalej, znajdują się drzwi. Otwórz je, przejdź do końca w prawo i podnieś dokument leżący na blacie.

Sekret #19 - Radio Operator's Memo

s019

W pomieszczeniu, gdzie Brad zeskakuje na dół. Sekret leży na skrzyni w pobliżu wiszących zwłok.

Następnie: Man of Medan - sekrety i znajdźki: sala balowa, przywidzenia (Ritual)

Spis treści: The Dark Pictures: Man of Medan - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Man of Medan - sekrety i znajdźki: Fliss, korytarz, hangar (Danny)