Man of Medan - sekrety i znajdźki: aparat tlenowy, Olson (Depths)

Przedmioty do znalezienia w trakcie eksploracji okrętu.

W trakcie rozgrywki w Man of Medan natkniesz się na 50 różnych sekretów, najczęściej w postaci dokumentów i przedmiotów. Poniżej prezentujemy znajdźki, które są do zdobycia w scenie o nazwie Depths.

Sekret #48 - Minutes of Meeting

s031

Po tym, jak skręcisz w pierwszym korytarzu w lewo zwróć uwagę na pomieszczenie z lewej. Wejdź do środka i sprawdź informację, którą znajdziesz w sejfie.

Sekret #27 - Private Patterson's Medical Record

s032

Podążając dalej wzdłuż pierwszego korytarza będziesz mógł skręcić do pomieszczenia z lewej, gdzie w prologu obudził się żołnierz sterowany przez gracza. Na blacie znajdziesz dokument.

Sekret #8 - Engine Room Telegraph Room

s033

Po zeskoczeniu na dół zniszczonej drabiny wyrusz przed siebie. Po skręceniu w prawo udaj się do zaułka na górze ekranu. Z lewej strony na blacie będzie leżała poszukiwana książka.

Sekret #30 - Military Orders

s043

W trakcie pierwszego spotkania z Olsonem (w miejscu, gdzie rozmawia z martwym Dannym) musisz zaliczyć minigrę, aby po cichu wślizgnąć się do lokacji z ciałem drugiego porywacza. Poszukiwany sekret będzie na prawo od niego.

Spis treści: The Dark Pictures: Man of Medan - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Man of Medan - sekrety i znajdźki: mostek, pokój nawigacyjny, radio (Distress Signal)