Man of Medan - Glamor Girl: Conrad, dziewczyna, potwór, ucieczka

Conrad napotyka na swojej nietypową kobietę.

Niedługo po tym, jak Julia i Alex zostaną zaatakowani przez sobowtóra chłopaka w scenie o nazwie Plunged, akcja przeniesie nas do Conrada, który samotnie przemierza okręt, próbując znaleźć pozostałych kompanów.

077

Zacznij od ruszenia przez korytarz - po drodze miniesz dwa pomieszczenia, w których znajdziesz nieco sekretów. Kontynuuj, aż dojdziesz do lokacji ze stołem. Z prawej strony jest szafka z butelką, która zostanie rozbita, a także wiszący na ścianie obraz. Ważniejsze jest jednak podniesienie świecy (1).

Kiedy ta zostanie wyrwana z ręki Conrada i upadnie na ziemię możesz się jej przyjrzeć. Następnie skieruj się do kolejnego pomieszczenia (2) i spróbuj otworzyć drzwi. Po tym, jak odpadnie klamka, wróć po świecznik i użyj go, aby otworzyć dalsze przejście.

078

Od razu rozpocznie się scena, w której pojawi się tytułowa Glamor Girl (3), która po chwili zamieni się w potwora. W tym momencie Conrad rozpocznie ucieczkę.

079

W jej trakcie musisz wykazać się refleksem, wciskając przez kilka scen pojawiające się klawisze (4). Jeśli nie będziesz wystarczająco szybki, to Conrad spadnie na dół, zabijając się.

080

W jednym z kolejnych pomieszczeń możesz (zależy to od tego, jak dobrze poszła ucieczka) stanąć przed wyborem. Będziesz mógł kontynuować bieg (Run - 5) albo się ukryć (Hide - 6). Pierwsza opcja spowoduje, że Conrad od razu przejdzie do kolejnej części sceny.

Ukrycie się sprawi, że w pomieszczeniu po chwili pojawi się goniący bohatera potwór. Musisz teraz zaliczyć minigrę związaną z oddechem. Jeśli tego nie uczynisz, to Conrad straci życie. Jeżeli spełnisz powyższy warunek, to chłopak przebiegnie przez drzwi z lewej.

081

W kolejnej lokacji Conrad zacznie wchodzić po drabinie na górę. Ponownie musisz wykazać się refleksem, ponieważ może spaść i się zabić. Po dotarciu na szczyt wejdzie na kładkę, a potwór się do niego zbliży. Musisz teraz zdecydować czy chcesz skoczyć (Jump - 7) czy też skonfrontować (Confront - 8) się z bestią.

Pierwszy wybór doprowadzi do zgonu bohatera, a drugi spowoduje, że Conrad odkryje, iż goniącą go zjawą była Fliss lub Brad (w zależności od podjętych wcześniej w grze wyborów).

Następnie: Man of Medan - Revenge: ucieczka, sobowtór

Spis treści: The Dark Pictures: Man of Medan - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Man of Medan - Plunged: upadek do wody, sobowtór Aleksa