Control - Uciekinierzy Langstona

Pomagamy Langstonowi oczyścić obiekty mocy.

Tę misję poboczną możesz wykonać, dopiero gdy ukończysz zadanie Warta przy lodówce (wpis automatycznie pojawi się w dzienniku).

Langston poprosi cię, abyś oczyścił i zabezpieczył kilka obiektów mocy. Każdy przypadek jest inny - i dlatego musisz wykonać różne cele.

Pięć z siedmiu poszukiwanych obiektów mocy znajduje się w Sektorze zamkniętym, a pozostałe dwa w Sektorze kierowniczym i badawczym.

130

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Udaj się do poszczególnych miejsc i zrealizuj cele z nimi związane.

129
131
  • Oczyść i odizoluj sygnalizator świetlny - to miejsce znajduje się na 4. piętrze Panoptikonu (A), w Sektorze zamkniętym. Odszukaj wejścia oznaczonego numerem 716. W środku znajduje się obiekt mocy: sygnalizator świetlny, który świeci się w trzech kolorach: czerwonym, żółtym i zielonym. Gdy pada zielone światło, to możesz się przemieszczać, a kiedy świeci czerwone - nie możesz się ruszać. Żółte natomiast informuje, że za chwilę zmieni się na czerwone (wówczas warto już się zatrzymać). Twoim zadaniem jest dotrzeć do obiektu mocy i aktywować go. Gdy poruszysz się na czerwonym świetle, rozpoczniesz wędrówkę od początku.
132
  • Oczyść i odizoluj krzesło w kształcie dłoni w Skrzydle medycznym (B), w Sektorze zamkniętym. Gdy odnajdziesz obiekt mocy, rzuć w niego jakimś przedmiotem, a następnie podejdź i aktywuj go.
133
  • Oczyść i odizoluj japoński papierowy lampion w Zamkniętej strefie progowej (C), w Sektorze zamkniętym - obiekt mocy leży na podłodze, zasypany zegarami, mieni się na czerwono. Podejdź do niego, pozbądź się zegarów i aktywuj go.
134
  • Oczyść i odizoluj w Niedoręczonych listach w Sektorze kierowniczym - musisz odnaleźć i aktywować 3 listy. Podejdź do pierwszego na schodach. Gdy wejdziesz z nim w interakcję ten zacznie bardzo szybko poruszać się, po czym zatrzyma się na chwilę i znowu rozpocznie teleportację. Zaczekaj na list w jednym miejscu, a gdy się pojawi, szybko go aktywuj. Kolejne dwa obiekty mocy znajdują się na wyższych piętrach. Aby się na nie dostać, skorzystaj z lewitacji.

Gdy oczyścisz pierwsze cztery obiekty mocy, wróć do Langstona i porozmawiaj z nim. Pierwszy etap misji zakończy się, a ty otrzymasz 2 punkty zdolności. Jednak wątek Langstona nie dobiegnie końca - poprosi cię o kolejną przysługę. Znowu musisz odszukać i odizolować kolejne obiekty mocy.

135
  • Oczyść i odizoluj flaminga w Zamkniętej strefie progowej (D) - odszukaj wejścia do strefy, gdzie znajduje się obiekt mocy (spójrz na mapę powyżej). Wejdziesz do tunelu. Użyj lewitacji, a potem wykonaj serię uników w powietrzu, kierując się w stronę światła i nie stając na podłodze, aby jak najszybciej dotrzeć na koniec korytarza. Gdy dotkniesz flaminga, przeniesiesz się do płaszczyzny astralnej, gdzie stoczysz walk z bossem - Byłym - z którym wcześniej miałeś już okazję się mierzyć. Tym razem częściej korzystaj z lewitacji, dzięki której łatwiej unikniesz ciosów rywala, a także nie wpadniesz w przepaść.
136
137
  • Oczyść i odizoluj manekina w Programie „Główny kandydat” (E) w Sektorze zamkniętym - na górnym piętrze idź powykręcaną drogą. W oddali zobaczysz manekin. Aktywuj go, a przeniesiesz się podobnego pomieszczenia, gdzie będzie więcej manekinów. Twoim zadaniem jest odnalezienie jedynego, z którym można wejść w interakcję. Znajduje się pośrodku pomieszczenia, obok niego stoją jeszcze trzy inne manekiny.
138
  • Oczyść i odizoluj gumową kaczkę w Badaniach nad zabezpieczeniami (F) w Sektorze badawczym - przenieś się do Działu Rytuałów w Sektorze badawczym. Przez szybę dojrzysz gumową kaczuszkę (F2), do której nie możesz się dostać, bo drzwi są zamknięte. Odszukaj we wschodniej części Badań nad zabezpieczeniami zabarykadowanych drzwi (F1). Przerzuć skrzynie i wejdź do środka. Następnie - za pomocą lewitacji - wskocz przez otwór do korytarza. Przejdź na jego korytarza - w ten sposób przedostaniesz się do pomieszczenia, w którym znajduje się kaczka. Ta zniknie, gdy do niej podejdziesz. Musisz ją dogonić, by ją złapać.
139

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Po wszystkim wróć do Langstona, by odebrać nagrodę - 3 punkty zdolności.

Następnie: Control - Własne odbicie

Spis treści: Control - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Control - Warta przy lodówce

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami