Ghost Recon Breakpoint i ewolucja PvP z Wildlands. Już graliśmy

Taktyczne starcia.

Spędziliśmy godzinę z Ghost Recon Breakpoint. Mogliśmy też nagrać własny gameplay z trybu Ghost War, w którym toczymy zacięte potyczki z innymi graczami.

Starcia odbywają się w formacie 4 na 4. Po pokonaniu nie można się odrodzić - musimy liczyć na to, że jeden z sojuszników pomoże nam się podnieść. Nie ma też regeneracji zdrowia i nielimitowanego sprintu, co jest mile widzianą zmianą w stosunku do Wildlands.

Skuteczna gra wymaga komunikacji, ale nie tylko głosowej. Twórcy wprowadzili bowiem system oznaczania przeciwników, punktów zainteresowania czy przydatnych przedmiotów dla naszych kompanów.

Poruszanie się postaci jest nieco bardziej ociężałe niż w poprzedniej części serii. Model strzelania pozostaje natomiast niezmiennie przyjemny, a do wyboru mamy wiele różnorodnych rodzajów broni - od pistoletów maszynowych, poprzez karabiny szturmowe, aż po snajperki.

Są też klasy żołnierzy z różnymi cechami i bonusami, możliwość znalezienia na mapie drona i wykorzystania go do rekonesansu czy możliwość rozgrywania potyczek na mapach zarówno za dnia, jak też w nocy.

Ghost Recon Breakpoint debiutuje 4 października na PC, PS4 i Xbox One.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

O autorze

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami