Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Ghost Recon Breakpoint i ewolucja PvP z Wildlands. Już graliśmy

Taktyczne starcia.

Spędziliśmy godzinę z Ghost Recon Breakpoint. Mogliśmy też nagrać własny gameplay z trybu Ghost War, w którym toczymy zacięte potyczki z innymi graczami.

Starcia odbywają się w formacie 4 na 4. Po pokonaniu nie można się odrodzić - musimy liczyć na to, że jeden z sojuszników pomoże nam się podnieść. Nie ma też regeneracji zdrowia i nielimitowanego sprintu, co jest mile widzianą zmianą w stosunku do Wildlands.

Zobacz na YouTube

Skuteczna gra wymaga komunikacji, ale nie tylko głosowej. Twórcy wprowadzili bowiem system oznaczania przeciwników, punktów zainteresowania czy przydatnych przedmiotów dla naszych kompanów.

Poruszanie się postaci jest nieco bardziej ociężałe niż w poprzedniej części serii. Model strzelania pozostaje natomiast niezmiennie przyjemny, a do wyboru mamy wiele różnorodnych rodzajów broni - od pistoletów maszynowych, poprzez karabiny szturmowe, aż po snajperki.

Są też klasy żołnierzy z różnymi cechami i bonusami, możliwość znalezienia na mapie drona i wykorzystania go do rekonesansu czy możliwość rozgrywania potyczek na mapach zarówno za dnia, jak też w nocy.

Ghost Recon Breakpoint debiutuje 4 października na PC, PS4 i Xbox One.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule
Powiązane tematy
O autorze
Komentarze