Na Xbox Scarlett najważniejsza będzie liczba klatek na sekundę - przekonuje Microsoft

Oraz czas ładowania gier.

Szef działu Xbox w Microsofcie - Phil Spencer - przekonuje, że w przypadku kolejnej konsoli (o kodowej nazwie Scarlett) firma stawia nacisk między innymi na liczbę wyświetlanych klatek na sekundę.

W wywiadzie udzielonym serwisowi GameSpot menedżer podkreśla, że o ile wraz z Xbox One X amerykański koncern koncentrował się na grafice i rozdzielczości 4K, o tyle chce, by platforma następnej generacji skupiała się na sposobie działania gier.

- Zamierzamy się upewnić, że produkcje wczytują się niesamowicie szybko, że uruchamiają się w jak najwyższej liczbie klatek na sekundę. Jesteśmy też firmą odpowiedzialną za system Windows, więc widzimy, co dzieje się na PC i jaką pracę wykonują deweloperzy - tłumaczy.

xbox_one32
Następca Xbox Scarlett usprawni działanie gier

- Ludzie uwielbiają rozgrywkę w 60 klatkach na sekundę, więc osiągnięcie punktu, w którym gry uruchomią się w rozdzielczości 4K i 60 FPS jest dla nas najważniejszym celem projektowym - dodaje Spencer.

Menedżer jednocześnie przypomina, że innym ważnym elementem następcy Xbox One jest szeroko pojęta wsteczna kompatybilność. Na nowej konsoli nie tylko uruchomimy tytuły z poprzednich generacji, ale także podłączymy starsze kontrolery i akcesoria.

Xbox Scarlett zadebiutuje w okresie świątecznym 2020 roku, a więc w listopadzie lub grudniu. Pierwszą potwierdzoną grą na premierę urządzenia jest Halo Infinite - strzelanka będzie też dostępna na obecnych modelach platformy Microsoftu.

Źródło: GameSpot

Następnie: Restart Assassin's Creed? Fani z elitarnej grupy zastanawiają się nad przyszłością cyklu

Reklama

Skocz do komentarzy (9)

O autorze

Piotr Bicki

Piotr Bicki

News Writer

Piotrek zajmuje się w naszym serwisie głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Powiązane materiały

Patent Sony może ujawniać wygląd PlayStation 5

Szkice koncepcyjne tajemniczego urządzenia.

Sony zamierza tworzyć gry nie tylko na PlayStation, ale i PC?

„Niektóre tytuły potrzebują szerszej bazy użytkowników”.

Główny producent Dragon Age 4 odchodzi z BioWare

Fernando Melo to kolejny deweloper, który opuszcza studio.

Pady od PS4 we wrześniu z czterema nowymi kolorami

DualShock 4 w purpurze, różanym złocie i nie tylko.

Na stronie

Komentarze (9)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami