Wolfenstein: Youngblood - uzupełnianie amunicji, zdrowia i pancerza, strzelnica, Claude

Zobacz, jak odnowić zapasy i skorzystać z możliwości treningowego strzelania.

Niedługo po rozpoczęciu gry w Wolfenstein: Youngblood dotrzemy do Katakumb, czyli tajnego, podziemnego ośrodka ruchu oporu, skąd bojownicy prowadzą walkę z nazistami okupującymi Paryż. Jest to miejsce, w którym możesz przyjmować nowe misje poboczne, ale także uzupełniać zapasy.

Warto to czynić niemal przed każdym wyjściem na powierzchnię, ponieważ nie ma nic gorszego niż wyruszenie na zadanie z małą liczbą zdrowia, bez pancerza i z poważnymi brakami w amunicji.

w023

Jeśli chcesz szybko uzupełnić wszystkie zapasy, to na piętrze w Katakumbach udaj się na strzelnicę. Odnajdziesz ją łatwo, dzięki żółtej tabliczce (1). Wystarczy wtedy skierować się w prawo.

w024

Na miejscu znajdziesz duże zapasy apteczek (2), pancerze (3) oraz pojemniki (4) z amunicją. Wystarczy wejść z nimi w interakcję, aby szybko przywrócić zdrowie, energię i pociski do poszczególnych broni.

Jeśli jesteś zainteresowany, to możesz również skorzystać ze strzelnicy (5), ale pod warunkiem, że wykonałeś zadania dodatkowe o nazwie Zbrojmistrz Claude.

w025

Po uratowaniu mężczyzny będziesz mógł wejść w interakcję ze strzelnicą. Jest to dobry sposób na przetestowanie różnych broni, a zwłaszcza sprawdzenia, jak poszczególne typy pocisków (6) oddziałują na różne pancerze (7) przeciwników. Dzięki temu nie będziesz tracił na próby podczas właściwej walki.

Następnie: Wolfenstein: Youngblood - zdolności na początek, rozwijanie bohaterki, ukryte umiejętności

Spis treści: Wolfenstein: Youngblood - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Wolfenstein: Youngblood - zadania codzienne i tygodniowe, powtórzenia misji, Abby Walker