Wolfenstein: Youngblood - szybka podróż, metro

Sprawdź, jak można błyskawicznie przemieszczać się po Paryżu.

W Wolfenstein: Youngblood istnieje system szybkiej podróży, umożliwiający błyskawiczne przemieszczanie się pomiędzy różnymi regionami Paryża opanowanego przez nazistów. Z opcji tej możesz zacząć korzystać po dotarciu do Katakumb, czyli podziemnej kryjówki ruchu oporu, co następuję w drugiej misji fabularnej.

w011

Aby skorzystać z opcji szybkiej podróży należy użyć mapy metra (1). Znajdziesz ją we wspomnianych Katakumbach oraz w innych częściach Paryża. Z czasem odkryjesz też nowe punkty z mapą, co zwiększy liczbę miejsc, do których można szybko dotrzeć.

w012

Po skorzystaniu z mapy wybierz z menu z lewej region (2), do którego zamierzasz się udać, a potem zatwierdź (3) swoją decyzję. Po chwili zostaniesz przeniesiony do wybranej stacji metra w danym regionie.

w013

Istnieje jeszcze jedna metoda szybkiego podróżowania, pozwalająca błyskawicznie wrócić do Katakumb. Aby to uczynić wystarczy wcisnąć i przytrzymać klawisz interakcji. Po chwili pojawi się kółko (4) po napełnieniu którego powrócisz do kryjówki ruchu oporu.

Z powyższej metody można korzystać tylko wówczas, jeśli w pobliżu nie ma żadnych przeciwników. Jeśli grasz w kooperacji z żywym graczem, to on również musi wyrazić zgodę na skorzystanie z tego rodzaju podróżowania.

Następnie: Wolfenstein: Youngblood - poziomy trudności, czaszki przy misjach i wrogach

Spis treści: Wolfenstein: Youngblood - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Wolfenstein: Youngblood - korzystanie z dwóch broni naraz, podwójna broń