Wolfenstein: Youngblood - poziomy trudności, czaszki przy misjach i wrogach

Możliwość zmiany w każdej chwili, jeśli jest za łatwo lub za trudno.

W Wolfenstein: Youngblood znajdziesz kilka poziomów trudności, które możesz dopasować do swoich umiejętności. Warto wiedzieć, że początkowy wybór poziomu trudności nie jest wiążący i możesz go w dowolnej chwili zmienić.

w014

Aby to uczynić wystarczy wejść w menu w Opcje, wybrać Rozgrywkę (1) i właśnie tam będzie można dokonać zmian (2). W grze możesz wybrać następujące poziomy trudności:

  • Niski - dla początkujących graczy
  • Luzacki - średni poziom dla początkujących graczy
  • Normalny - średni poziom dla doświadczonych graczy
  • Wysoki - trudny poziom dla ekspertów
  • Bardzo wysoki - bardzo trudny dla ekspertów
w015

Oprócz samego poziomu trudności w grze występują też poziomy związane z misjami i przeciwnikami. Odnoszą się one do poziomu rozwoju bohatera i możesz je sprawdzić przy nazwie danej misji. Jeśli znajduje się przy niej czaszka (3), to znaczy, że dane zadanie będzie zdecydowane za trudne dla bohatera i należy najpierw awansować na wyższe poziomy doświadczenia i dopiero wtedy przystępować do jego wykonania.

w016

Identyczna sytuacja ma miejsce z przeciwnikami. Jeśli znajduje się przy nich ikona czaszki, to znaczy, że będą za silni dla bohaterki w danej chwili i należy wrócić do nich później. W innych przypadkach przy rywalach pojawi się cyfra lub liczba (4) pokazująca ich bieżący poziom doświadczenia.

Następnie: Wolfenstein: Youngblood - doping, gesty, umiejętności kooperacyjne

Spis treści: Wolfenstein: Youngblood - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Wolfenstein: Youngblood - szybka podróż, metro

Digital FoundryCzy cena PS5 Digital Edition może być niższa? - analiza Digital Foundry

W teorii: usunięcie napędu Blu-ray stwarza pewne możliwości.

PS Plus: lipiec 2020 - pełna oferta

Aż trzy gry na 10-lecie usługi.