Tak mogłoby dziś wyglądać World of Warcraft. Projekt fana na Unreal Engine 4

Prace rozpoczęte w 2015 roku.

World of Warcraft nie robi już dziś wrażenia pod względem oprawy graficznej, ale jeden z oddanych fanów tytułu zaprezentował, jak mógłby wyglądać remaster kultowej gry MMO.

Daniel L od wielu lat pracuje nad upiększeniem wybranych lokacji z World of Warcraft, używając silnika Unreal Engine 4. Niedawno opublikował nagranie prezentujące pracę, którą rozpoczął w 2015 roku.

Materiał to wirtualna wycieczka po Grizzly Hills, Elwynn Forest, Duskwood, Westfall i Durotar (nazwy oryginalne). Autor wizualnie ulepszył nie tylko krajobrazy na zewnątrz, ale też wnętrza budynków.

Opracował oczywiście nowe tekstury, ale zadbał też o realistyczne oświetlenie i efekty takie jak zorza polarna.

wow1
Przypomina trochę Skyrima - ale z co najmniej kilkoma modami

WoW zadebiutował na PC w 2004 roku. Z kolei w ubiegłym roku Blizzard zapowiedział World of Warcraft Classic, czyli próbę odtworzenia pierwotnej wersji gry. Premierę nowej edycji - w którą będą mogli zagrać wszyscy abonenci - wyznaczono na 27 sierpnia.

Reklama

Skocz do komentarzy (2)

O autorze

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News Editor

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie jest autorem w dziale informacyjnym. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (2)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami