Fortnite - wyzwanie: Odbij się na wielkim parasolu plażowym w różnych meczach

Mapa i wskazówki.

Wyzwania wakacyjne w Fortnite trwają. Nowe zadanie polega na odbijaniu się na wielkich parasolach plażowych w różnych meczach. Podobnie jak w przypadku poprzednich celów, trudność polega na znalezieniu wspomnianych przedmiotów.

Parasole są porozrzucane na mapie. Twoim zadaniem jest odszukanie któregokolwiek z nich, a potem przejście do kolejnego meczu.

W tym poradniku prezentujemy mapę z zaznaczonymi lokalizacjami i inne przydatne wskazówki.

Odbij się na wielkim parasolu plażowym w różnych meczach - mapa

W porównaniu do innych wakacyjnych wyzwań, to zadanie nie jest tak trudne. Parasole są widoczne z daleka - nawet z busa - dzięki dużemu rozmiarowi i jasnożółtemu kolorowi.

Poniżej mapa ze wszystkimi lokalizacjami:

fortnite_giant_beach_umbrella_locations

Miejsca, które musisz odwiedzić:

  • Wyspa na północ od Leniwej Laguny
  • Lokacja obok podniebnej platformy, na południowy zachód od Przyjemnego Parku
  • Wzgórze na zachód od Wypasionej Wyrwy
  • Lokacja na zachód od Samotnego Schroniska, u stóp góry
  • Lokacja na południowy zachód od Słonych Strzech
  • Lokacja na północny zachód od Oazy Odpoczynku

Zadanie polega na odwiedzeniu pięciu parasolów na przestrzeni pięciu meczów. Nie ma znaczenia, który parasol odwiedzisz - za każdym razem może to być ten sam.

fortnite_giant_beach_umbrella_locations_2

Jak zaliczyć wyzwanie

Aby odbić się od wielkiego parasola, musisz na nim wylądować z góry. Jeżeli ci się uda, parasol zostanie zaliczony jako część wyzwania.

Biorąc pod uwagę wysokość parasoli, jest tylko kilka sposobów, żeby się od nich odbić. Najłatwiej wylądować na parasolach zaraz po wyskoczeniu z busa na początku rundy, oszczędzając w ten sposób czas.

fortnite_giant_beach_umbrella_locations_1

Możesz też wybudować rampę, z której skoczysz, a także wykorzystać podniebne platformy, by wznieść się nad parasol.

Wróć do strony głównej: Fortnite: sezon 9 - wyzwania tygodniowe

News Editor