Battlefield 5 - strzelanie z palców i łamanie kciuka podczas przeładowania. Zabawny easter egg

Ka-pow!

Miłośnicy strzelanki Battlefield 5 odkryli nową „broń” w grze. Postać układa dłonie w charakterystyczny sposób, imitując pistolet. Twórcy wprowadzili easter egg w najnowszej aktualizacji.

Tzw. finger gun można używać jak zwyczajną broń, choć zadaje bardzo małe obrażenia, co znacznie utrudnia wyeliminowanie wroga.

Uwagę przykuwają dźwięki, które przy pociągnięciu za „spust” wydaje kierowana przez gracza postać. Onomatopejom towarzyszy wyświetlany przy każdym strzale symbol kojarzony z komiksami, z napisem „Ka-pow!”.

Warto też wspomnieć o „przeładowaniu”. Kiedy naboje w wyimaginowanym magazynku wyczerpią się, żołnierz wyłamuje kciuk ze stawu, czemu towarzyszą nieprzyjemne dźwięki.

Nie jest jasne, w jaki sposób można zdobyć finger gun. Z powyższego materiału wynika jednak, że należy skorzystać z urządzenia, które wskazuje miejsce do kopania i wydobyć „gadżet” spod ziemi.

Zobacz: Battlefield 5 - poradnik i najlepsze porady

To nie pierwsza nietypowa broń w Battlefield - seria jest znana z podobnych easter eggów pojawiających się w poprzednich odsłonach.

Reklama

Skocz do komentarzy (2)

News Editor

Komentarze (2)