Days Gone - Sam nie dasz rady; Jak na oprycha z motorem (zakończenie)

Rozprawiamy się z bojówkami na Wyspie Magów i wracamy do Sary.

Kolejne zadanie główne rozpocznie się po ukończeniu misji Zostawię trochę dla ciebie. Po przygotowaniach czas na finalne rozprawienie się z bojówkarzami w bazie wojskowej na Wyspie Magów. Kiedy będziesz gotowy skieruj się do wyznaczonego punktu, gdzie spotkasz się z Boozerem.

234

Po dość długiej scence Boozer wysadzi wraz z ciężarówką wjazd do wrogiej bazy. Po przejęciu kontroli nad bohaterem rusz przed siebie. Przejdź pod gałęzią, ukryj się za osłoną i eliminuj kolejnych przeciwników (1), którzy będą się pokazywać.

235

Po oczyszczeniu placu ruszaj przed siebie. Po krótkiej scence zacznij wspinać się na podwyższenie, gdzie natkniesz się na następnych wrogów. Uważaj, bo jeden z nich będzie posiadał miotacz ognia (2). Po wejściu na górę eliminuj stopniowo kolejnych nieprzyjaciół.

236

Po przedarciu się przez nich kieruj się po wąskiej ścieżce w stronę wieżyczki, z której najpierw wyeliminuj snajpera (3). Jeśli tego nie zrobisz, to rywal będzie ostrzeliwał leżące po drodze beczki, które mogą ranić bohatera (możesz je też wysadzić samemu z bezpiecznej odległości). Po dotarciu do wieży możesz na nią wejść, aby z wysokości pozbyć się kolejnej grupy wrogów.

237

Kontynuuj wzdłuż ścieżki, a na górze oczyść z rywali kolejną część obozu. Po scence warto udać się do wojskowego namiotu, gdzie znajdziesz sporo broni i amunicji. Kiedy będziesz gotów skieruj się w stronę wejścia do podziemi. Na ziemi znajdziesz pierwszą z trzech bomb (4), które należy rozbroić.

238

Drugi ładunek znajduje się na dole na prawo od wejścia - możesz do niego zeskoczyć przy drewnianym płotku. Ostatnią bombę (5) znajdziesz w zagłębieniu na lewo od drewnianych schodów. Przechodząc do kolejnych ładunków musisz oczywiście rozprawiać się z kolejnymi przeciwnikami.

Misja: Jak na oprycha z motorem

Po rozbrojeniu bomb ruszaj przed siebie, eliminując napotkanych wrogów. W końcu dotrzesz do pomieszczenia, gdzie Skizzo grozi Weaverowi.

239

Ostrzelaj przeciwnika (6) z góry, co spowoduje, że Skizzo odpuści lekarzowi i ukryje się. Zejdź na dół i znajdź sobie osłonę, ponieważ po chwili do pomieszczenia wbiegnie sporo przeciwników.

240

Eliminuj rywali (7), kiedy tylko nadarzy się okazja. Najlepiej próbować ich obchodzić, stale pozostając za osłonami. Jeśli będziesz zbyt długo przebywał w jednym miejscu, to rywale mogą rzucić w kierunku bohatera granaty.

241

Po rozprawieniu się ze wszystkimi przeciwnikami udaj się w lewo i biegnij cały czas przed siebie. W pewnej chwili Skizzo strzeli w beczkę powalając bohater. Po tym, jak wstanie zacznij biec w stronę przeciwnika (8), wykonując uniki kiedy rywal będzie mierzył z broni z celownikiem laserowym. Po dotarciu do rywala rozpocznie się scenka, w której Deacon zabije Skizza.

242

Po uporaniu się z nim zacznij kierować się w stronę korytarza, który prowadzi do pomieszczenia z pułkownikiem (9). Po dotarciu na miejsce rozpocznie się scenka, w której Garret zostanie otruty, a Deacon uwolni Sarę.

Po uczynieniu tego rozpocznie się szereg scenek, po których włączą się napisy końcowe. Po zakończeniu kampanii fabularnej będziesz mógł powrócić do świata gry, aby wypełniać czynności poboczne. Przy okazji pojawi się też ostatnia, krótka misja o nazwie Gdzie moje pieprzone pierścionki? Wystarczy w niej udać się do wskazanego punktu na Wyspie Magów i odzyskać biżuterię, co zakończy zadanie.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami