Wyzwania w Fortnite Battle Royale to specjalne zadania, które gracze mogą wypełniać w trakcie rozgrywania meczów. Są dodatkiem do głównych celów rozgrywki, czyli strzelania i próby jak najdłuższego przeżycia podczas rywalizacji.

Najważniejsze są wyzwania tygodniowe.

Wyzwania są różnorodne - od likwidowania konkretnej liczby wrogów, po odnajdywanie sekretnych obiektów. Ich wypełnianie zapewnia punkty doświadczenia (XP) oraz gwiazdki bojowe. Gwiazdki zbieramy po to, by w miarę ich kolekcjonowania odblokowywać kolejne stopnie Karnetu Bojowego - każdy sezon to 100 stopni do odblokowania, a na każdym czekają nowe nagrody.

Wyzwania dnia i wyzwania tygodniowe

Co 24 godziny w Fortnite pojawiają się nowe wyzwania dnia. Są one związane z celami bojowymi, takimi jak zabicie określonej liczby przeciwników. Kiedy wypełnisz je w trakcie trwania danego dnia, to otrzymasz nagrody. Szczegóły na temat ich realizacji znajdziesz w lobby w menu głównym gry, na lewo od postaci.

Wyzwania tygodniowe stanowią z kolei osobną sekcję. Są to zadania wyjątkowe, a 3 z nich (na 7) przeznaczone są jedynie dla osób, które wykupią Karnet Bojowy - dla każdego kolejnego sezonu należy kupić nowy karnet. W każdym tygodniu pojawia się zestaw nowych wyzwań. Można je podzielić na różne kategorie:

  • Eliminacja wrogów w konkretnej lokacji
  • Eliminacja wrogów konkretną bronią
  • Szukanie skrzyń w konkretnej lokacji
  • Wylądowanie we wskazanym punkcie
  • Przemieszczanie się konkretną trasą
  • Odnalezienie sekretnych przedmiotów

Nie musisz kończyć tygodniowych wyzwań w danym tygodniu. Najważniejsze, aby zrealizować je przed ukończeniem danego sezonu. W ten sposób zyskasz określone nagrody.

sezon9
Motywem przewodnim 9 sezonu jest przyszłość

Wszystkie wyzwania tygodniowe

Poniżej znajduje się lista aktualnych tygodniowych wyzwań w sezonie 9. Od najświeższych, po najstarsze, które można dalej wykonywać przez cały czas trwania sezonu.

Wyzwania 6 tygodnia (nagroda - 5000 XP)

Niewymagające karnetu:

  • Etap 1: Wyląduj w Pagodach Pomyślności
  • Zadaj obrażenia przeciwnikom z pistoletów maszynowych
  • Etap 1: Przeszukaj skrzynie w gorącym punkcie

Wymagające karnetu:

  • Uszkodź pojazd, w którym jedzie przeciwnik
  • Użyj Zmieniacza Burzy w różnych meczach
  • Użyj różnych pojazdów w jednym meczu
  • Zlikwiduj przeciwników na Podium lub Zgubnych Ziemiach

Wyzwania 5 tygodnia (nagroda - 5000 XP)

Niewymagające karnetu:

  • Zadaj obrażenia przeciwnikom przy użyciu granatów, lasek dynamitu lub śmierdzibomb
  • Przeszukaj skrzynie w Słonych Strzechach lub Lodowych Lądowiskach
  • Zlikwiduj przeciwnika podczas różnych meczów

Wymagające karnetu:

Wyzwania 4 tygodnia (nagroda - 5000 XP)

Niewymagające karnetu:

Wymagające karnetu:

  • Zniszcz Transporter Łupów w różnych meczach
  • Etap 1: Wyląduj na Srogim Szczycie
  • Zlikwiduj przeciwników na Widmowych Wzgórzach lub Wypasionej Wyrwie
  • Odwiedź różne nazwane miejsca w trakcie jednej gry

Wyzwania 3 tygodnia (nagroda - 5000 XP)

Niewymagające karnetu:

  • Etap 1: Zalicz trik na deskolotce
  • Przeszukaj skrzynie w Samotnym Schronisku lub na Srogim Szczycie
  • Zadaj obrażenia przeciwnikowi w ciągu 10 sekund po użyciu strumienia powietrznego

Wymagające karnetu:

Wyzwania 2 tygodnia (nagroda - 5000 XP)

Niewymagające karnetu:

  • Użyj wentylatorów w różnych meczach
  • Etap 1: Wyląduj na Butnym Brzegu
  • Zlikwiduj przeciwników na Słonecznych Stopniach lub w Szemranych Szybach

Wymagające karnetu:

Wyzwania 1 tygodnia (nagroda - 5000 XP)

Niewymagające karnetu:

Wymagające karnetu:

  • Podnieś legendarny przedmiot w różnych meczach
  • Przeszukaj skrzynie w Pagodach Pomyślności lub Zalewie Zdobyczy
  • Likwidacje - broń z lunetą
  • Etap 1: Zadaj obrażenia przeciwnikom, będąc co najmniej 2 piętra wyżej

Kiedy resetują się wyzwania codzienne i kiedy pojawiają się wyzwania tygodniowe?

Kolejne wyzwania dzienne, dostępne dla wszystkich użytkowników Fortnite Battle Royale, pojawiają się codziennie o następującej godzinie:

  • Czas Brytyjski (BST): 0:01
  • Czas środkowoeuropejski: 1:01

Wyzwania tygodniowe, z których część dostępna jest jedynie dla posiadaczy płatnego Karnetu Bojowego dla danego sezonu, pojawiają się w każdy czwartek o następującej godzinie:

  • Czas Brytyjski (BST): 14:00
  • Czas środkowoeuropejski: 15:00

Przypominamy, że w przeciwieństwie do codziennych wyzwań, tygodniowe nie muszą być ukończone w konkretnym tygodniu. Aby je zaliczyć, trzeba je wykonać przed zakończeniem bieżącego sezonu. Sezon 7 kończy się w lutym 2019 roku.