Zadanie pojawi się w dzienniku automatycznie w trakcie wykonywania misji fabularnych dla obozu wojskowego na Wyspie Magów. Celem będzie odnalezienie i pochwycenie pewnego anarchisty, który naraził się wojskowym. Przed rozpoczęciem zadania dobrze jest podrasować motocykl, zwłaszcza silnik.

205

Skieruj się do miejsca zaznaczonego na północnym wschodzie. W ten sposób dotrzesz do położonej w lesie drewnianej chaty. Wejdź do środka i zbadaj ciało (1). Po chwili pojawi się poszukiwany człowiek, który zacznie uciekać na motocyklu.

206

Wsiądź na swoją maszynę i zacznij go gonić. W trakcie pościgu omijaj pożary (2), które rywal będzie wywoływał rzucając koktajle mołotowa.

207

Poza tym cały czas trzymaj się rywalowi na ogonie, staraj się podjeżdżać jak najbliżej i ostrzeliwać (3) z broni bocznej lub wjeżdżać w jego maszynę z jak największą szybkością.

208

Kiedy wytrzymałość wrogiej maszyny spadnie do zera, dojdzie do eksplozji (4) silnika, a rywal runie na ziemię. Wystarczy do niego podejść i obejrzeć scenkę, po której zadanie się zakończy.

Misja: Co się robi by przeżyć

Jest to misja, która stanie się dostępna po wykonaniu zadania o nazwie Mam plan. Celem jest spotkanie z O'Brianem. Przed rozpoczęciem zadania dobrze jest się mocno uzbroić i zakupić karabin RPD w obozie wojskowym. Skieruj się do wyznaczonego punktu na północnym wschodzie, gdzie spotkasz starego znajomego.

209

Po zakończonej rozmowie wsiądź na motocykl i udaj się do jaskini (5) Ice Wind Lava, o której wspominał O'Brian. Zadanie będzie polegało na odnalezieniu oznaczonego świrusa i sprawdzenie, co stało się z ekipą poszukiwawczą. W środku idź cały czas przed siebie, odkrywając kolejne ślady i zbierając po drodze przydatne rzeczy.

210

W końcu trafisz na umierającego badacza, po którym będziesz musiał zmierzyć się z nowym rodzajem świrusa - bardzo szybkim Biegaczem (6). Walka nie jest szczególnie trudna. Najlepiej już na początku zaatakować wroga bronią białą, a potem nie odpuszczać mu i okładać tak długo, aż padnie.

Jeśli rywal uciekłby z pola widzenia bohatera, to czekaj na jego atak zwracając uwagę na minimapę. Kiedy okręg przy Deaconie zrobi się czerwony, to znaczy, że jest blisko. Wykonaj wtedy unik i zaatakuj pierwszy i kontynuuj, aż się go pozbędziesz.

211

Po kolejnej scence bohatera czeka trudniejsze zadanie, polegające na rozprawieniu się z hordą, która dostanie się do środka. Zanim do tego dojdzie dobrze jest się wspiąć na pobliski szczyt i skorzystać z wabików, aby zwabić rywali w jedno miejsce na placu, gdzie znalazłeś naukowca. Kiedy do tego dojdzie możesz rzucić im granaty, koktajle mołotowa oraz ostrzelać kanister z benzyną (7).

212

Z tej pozycji i przy pomocy kilku wabików możesz pozbyć się sporej części hordy. Jeśli zabraknie któregoś z powyższych elementów, to przystąp do regularnej walki. Możesz cofać się w korytarze jaskini i ostrzeliwać odłączające się grupy wrogów z karabinu maszynowego (8), na przykład RPD. Staraj się strzelać krótkimi, celnymi seriami. Po pozbyciu się hordy wyjdź z jaskini, co zakończy misję.

Reklama

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Redakcja Eurogamer.pl

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.