Days Gone - Nie mogliśmy ryzykować; To moja wina; Nie chcę wisieć

Wracamy z Sarą do obozu i rozpoczynamy poszukiwania Taylora.

Misja jest kontynuacją poprzedniego zadania o nazwie Spodziewaj się najgorszego, w którym Deacon wraz z Sarą docierają do ośrodka badawczego. Na miejscu okazuje się, że dziewczyna nieświadomie pracowała nad śmiertelnym wirusem zamieniającym ludzi w świrusy.

Kolejnym celem będzie ucieczka z tego miejsca oraz udostępnienie go wraz z zapasami Boozerowi i starym znajomym Deacona.

187

Udaj się w stronę białego budynku (1), ale nie zbliżaj się do niego. Wokół znajduje się bowiem dużo zmutowanych ptaków. Dobrym sposobem na odwrócenie ich uwagi jest skorzystanie z wabika. Gdyby ptaki zaatakowały, to korzystaj z uników, żeby nie trafiły bohatera.

Następnie, przy pomocy koktajli mołotowa, spal dwa gniazda (2), dzięki czemu ptaki dadzą Deaconowi spokój.

188

Wyłam zamek i wejdź do białego budynku, po czym podejdź do wajchy (3) przy generatorze i ją przestaw, dzięki czemu odetniesz zasilanie przy płocie. Daj o tym znać Boozerowi i Rikki, po czym wróć do Sary, z którą wyrusz w podróż powrotną na Wyspę Magów.

Misje: To moja wina, Nie chcę wisieć

Po powrocie z Sarą do obozu pojeździ nieco w terenie, aż otrzymasz informację o tym, aby udać się do doktora Jimeneza. Na miejscu okaże się, że Taylor, który miał pilnować doktora, zastrzelił go i uciekł z narkotykami. W tym momencie rozpocznie się kolejne zadanie (wątek fabularny Dobry żołnierz), polegające na odnalezieniu Taylora.

189

Zacznij od skierowania się na północny wschód, gdzie znajduje się kurort narciarski. Po drodze natkniesz się na motocykl (4) Taylora, któremu się przyjrzyj i ruszaj dalej.

190

Po chwili dotrzesz do poszukiwanego kurortu, który okaże się opanowany przez bandytów. W pierwszej kolejności postaraj się rozprawić ze snajperem (5) z lewej oraz drugim, który stoi nieco w oddali.

191

Korzystając z licznych osłon możesz ostrzeliwać przeciwników lub próbować się do nich zakradać i eliminować przy pomocy broni białej. Celem jest pozbycie się wszystkich przeciwników w rejonie. Po uczynieniu tego otworzą się drzwi (6) prowadzące do budynku.

192

Wejdź do niego, po czym rozpocznie się ostatnia scenka z Taylorem (7). Po udzieleniu mu pomocy w odejściu z tego świata pojawi się Kouri, z którym wrócisz do pułkownika. Po zdaniu raportu i oddaniu torby z narkotykami zadanie się zakończy.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami