Misja główna, która rozpocznie się po zakończeniu zadania Odbijemy ten świat. Jest to misja z wątku Łowcy Nagród, a jej celem jest odnalezienie i rozprawienie się z Andersonem.

Aby ją rozpocząć należy udać się do punktu wskazanego przez znacznik, położonego na południowy wschód od Wyspy Magów. Znajdziesz tu małe osiedle składające się z kilku domów.

149

Pierwszym celem będzie odnalezienie śladów Andersona. Zwróć uwagę na zwłoki wilka (1), leżące przy żółtym koszu na śmieci. Przyjrzyj się im i wyrusz po śladach, które w ten sposób odnajdziesz.

150

Trop zaprowadzi bohatera do zniszczonego motocykla (2). Na podstawie śladów stwierdzi, że Anderson prowadził walkę z dzikimi zwierzętami. Zacznij iść po nowych śladach w stronę południa.

151

Ślady łap wilków prowadzą do jaskini (3). Wejdź do środka i przygotuj się na odparcie ataku kilku dzikich wilków. Przy okazji warto przeszukać pobliską skrzynię Nero, w której znajdziesz iniektor.

152

Idź cały czas w głąb jaskini, eliminując napotykane dzikie zwierzęta. W końcu dotrzesz do wąskiego przesmyku (4).

153

Przejdź przez niego, rozpraw się z ostatnią grupą wilków i zwróć uwagę na ciało (5), leżące na ziemi. To właśnie zwłoki poszukiwanego Andersona. Podnieś z nich materialny dowód, że go odnalazłeś, po czym wróć do Kouriego, aby zakończyć zadanie.

Misja: Wiem, że ta cała sytuacja jest dziwna

Kolejna misja główna stanie się aktywna po ukończeniu zadania Zbieranie pamiątek. Deacon przypomni sobie, że Sarah prosiła go o zdobycie drożdży w celu przeprowadzenia naukowych eksperymentów. Jest to misja z wątku fabularnego o nazwie Nigdy się nie poddam.

154

Pierwszym celem jest skierowanie się do miasteczka, leżącego na południowy wschód od Wyspy Magów. Na miejscu, oprócz zwykłych rojaków, znajdziesz też grupę silnych łamaczy (6).

155

Najlepiej ściągnąć ich przy pomocy strzałów lub innych dźwięków w pobliże parkingu, tak aby oddalić je od głównego o budynku. Następnie zakradnij się do wspomnianego domku (7) - możesz w tym celu zniszczyć zamek przy podwójnych drzwiach.

156

Po wejściu do środka zwróć uwagę na szafkę (8) we wnęce. To właśnie tam znajdziesz poszukiwane drożdże. Podnieś je i wróć do Sary, co zakończy misję.

Reklama

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Redakcja Eurogamer.pl

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.