Jest to krótkie zadanie, które uaktywni się po wykonaniu misji Zbieranie pamiątek. Aby je wykonać należy w obozie udać się do lokalnego doktora Jimeneza i porozmawiać z nim w jego namiocie. O chęci nawiązania dialogu dowiesz się od Jimeneza przez radio, kiedy ten zgłosi się z propozycją opatrzenia ręki głównego bohatera.

Misja: Boisz się odrobiny konkurencji

Po zdobyciu dla Sary drożdży do badań w ramach misji o nazwie Wiem, że ta cała sytuacja jest dziwna otrzymasz zlecenie na zdobycie kolejnego surowca w ramach wątku Nigdy się nie poddam. Tym razem chodzi o paczkę krzemianu. Po rozpoczęciu misji zostaniesz poinformowany, że należy go szukać w miejscu na południowy zachód od Wyspy Magów.

157

Po udaniu się na miejsce zlokalizuj stojący przy drodze domek (1). Uważaj, bo wokół niego jest sporo traszek. Następnie wejdź na dach korzystając z maski samochodu (2) wbitego w ścianę.

158

Po wejściu na dach zlokalizuj w nim dziurę, przez którą dostań się do środka. Rozpraw się z lokalnymi traszkami i odnajdź pudełko z krzemianem (3). Po jego zabraniu przepchnij auto ze ściany i wróć do Sary, aby oddać jej potrzebny materiał.

Misja: Miewałem lepsze dni

Po dostarczeniu Sarze drożdży w ramach zadania Wiem, że ta cała sytuacja jest dziwna udaj się do łóżka polowego bohatera, które znajduje się na Wyspie Magów.

159

Na skrzynce z prawej strony znajdziesz list (4). Kiedy go przeczytasz pojawi się nowy cel polegający na uratowaniu Taylora. Jednocześnie na południe od obozu zostanie zaznaczony znacznik, w którym należy rozpocząć poszukiwania.

160

Po dotarciu do wyznaczonego miejsca okaże się, że chłopak został schwytany przez bandytów. Po scence będziesz musiał go odbić. Zaczynasz na wzgórzu, z którego możesz oznaczyć przeciwników oraz rozpocząć ich ostrzał. W pierwszej kolejności warto rozprawić się ze snajperem (5), a potem z pozostałymi rywalami.

161

Po oczyszczeniu obozu przejdź przez niego i skieruj się do drewnianych drzwi, prowadzących do jaskini. Rusz w niej przed siebie, a po chwili dotrzesz do przywódcy bandytów, który weźmie Taylora na zakładnika. Dobrze jest teraz skorzystać ze skupienia, wymierzyć w głowę przeciwnika (6) i pociągnąć za spust.

Po opatrzeniu rany chłopaka i poinformowaniu o jego położeniu ludzi w obozie wróć do motocykla, rozpraw się z przeciwnikami, jeśli się przy nim znajdują i odjedź, co zakończy misję.

Reklama

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Redakcja Eurogamer.pl

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.