Misja jest kontynuacją zadania To jedyny sposób, w której po zdobyciu lontów Skizz zaatakował i ogłuszył Deacona oraz oddał go w ręce wieczystych. Początek nowej misji to dość długa scenka, w której bohater jest torturowany przez swojego rywala z przeszłości. Finalnie zostaje jednak uwolniony, a celem jest wydostanie się ze świątyni.

101

W tym momencie rozpocznie się skradankowy fragment zadania. Nie daj się zauważyć przeciwnikom, ponieważ będzie to oznaczało niepowodzenie. Na szczęście większość rywali będzie odwrócona tyłem, więc możesz się do nich zbliżać i eliminować (1) po cichu.

102

Po przejściu przez pierwszy korytarz skorzystaj ze schodów, żeby dostać się na piętro. Ruszaj przed siebie eliminując kolejnych przeciwników. W pewnej chwili z prawej strony zobaczysz drewniane drzwi (2) z napisem Exit - przejdź przez nie.

103

Pozbądź się kolejnego przeciwnika, otwórz nożem następne drzwi i ruszaj prosto. Z lewej strony zobaczysz drzwi prowadzące na zewnątrz. Po wyjściu na ulicę trzymaj się prawej strony, omijając grupy wrogów. Eliminuj ich, tylko wtedy gdy stoją samodzielnie (3) i nikt ich nie widzi.

Przejdź przez biały dom (4) i dostań się na podwórko, gdzie znajdziesz kontener. Dzięki niemu będziesz mógł niepostrzeżenie wejść na piętro kolejnej rezydencji (5). Zejdź na dół, gdzie załączy się scenka z jednym z wrogów, po której odzyskasz część ekwipunku.

104

Po zakończeniu animacji przyjrzyj się śladom na ziemi i zacznij kierować się po nich na zewnątrz. Kierując się tropem omiń ognisko z przeciwnikami, korzystając z osłony zapewnianej przez białą balustradę (6). Dotrzyj dzięki niej do budynku (7), do którego prowadzą ślady.

105

Deacon odzyska tam kamizelkę, rozprawiając się z kolejnym wrogiem. Wyjdź na zewnątrz i udaj się niezauważenie do białego budynku (8), gdzie wieczyści zaciągnęli dziewczyną, która pomogła uwolnić się bohaterowi.

106

Po wejściu do środka (np. przez okno) zlokalizuj ciasne przejście (9) znajdujące się przy lodówce. Po skorzystaniu z niego bohater rozprawi się z kolejnym wrogiem i uwolnij dziewczynę, jednocześnie kończąc bieżącą misję.

Reklama

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Redakcja Eurogamer.pl

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.