Misja rozpocznie się po odejściu wieczystych z obozu Żelaznego Mike'a w ramach misji Nigdy nie przestaną. Główny bohater wraz z Boozerem postanowią rozprawić się z napastnikami.

Zanim przystąpisz do wykonania zadania możesz też skierować się do domku, w którym jest uwięziony Skizz, żeby powiedzieć mu co sądzisz o jego uczynkach (krótkie zadanie dodatkowe o nazwie Podoba ci się nowa kwatera).

116

Kiedy będziesz gotowy udaj się do chaty Skizza (1) zaznaczonej znacznikiem. Wejdź do środka i weź karabin snajperski. Następnie skieruj się do drugiego wskazanego budynku i weź ze skrzynki zdobyte wcześniej lonty. Zanieś skrzynię do swojego domu, co zakończy bieżące zadanie.

Misja: Całkiem niezły pomysł

Po zdobyciu karabinu snajperskiego oraz lontów do ładunków wybuchowych udaj się do szpitala i porozmawiaj z Addy, a potem z Rikki. W końcu spotkaj się z Boozerem, aby przystąpić do właściwej części misji.

117

Wsiądź na motocykl i zacznij z kumplem jechać w stronę tamy, którą zamierzacie wysadzić. W trakcie jazdy dotrzecie do tunelu, który trzeba będzie na piechotę oczyścić z wrogów (2). Rób to systematycznie i bez pośpiechu, bo rywali jest sporo.

Misja: To się nigdy nie skończy

Teraz wystarczy kontynuować podróż, aż do tamy, którą macie wysadzić w powietrze. Po dotarciu na miejsce rozpocznie się kolejne zadanie.

118

Celem będzie osłanianie Boozera (3) przy pomocy karabinu snajperskiego. Wejdź po schodach na wieżę i ustaw się tak, żeby widzieć tamę (4). Przy okazji nie musisz martwić się o amunicję, ponieważ na potrzeby tego zadania będziesz posiadał jej nieograniczony zapas - pamiętaj natomiast o przeładowywaniu.

119

Kiedy kompan wejdzie na szczyt skorzystaj ze zbliżenia lunety snajperskiej i eliminuj nadbiegających wieczystych (5). Na górze Boozer podłoży dwa ładunki wybuchowe, a rywale będą nadbiegać z prawej strony.

120

Kiedy kompan zacznie schodzić po schodach przygotuj się na odparcie ataku kilku motocyklistów, którzy nadjadą z góry. Następnie z prawej strony pojawi się opancerzony wróg (6), którego najlepiej wyeliminować kilkoma celnymi strzałami w głowę.

121

W trakcie zakładania kolejnych ładunków chroń Boozera przed atakami z góry (7) oraz z dołu (8). Po założeniu ostatniego ładunku zastrzel też szybko przeciwnika, który wybiegnie z przejścia z lewej. Kiedy kompan skończy rozpocznie się scenka, po której wyrusz z nim do obozu wieczystych na północy - w ten sposób zakończysz zadanie.

Reklama

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Redakcja Eurogamer.pl

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.