Days Gone - Jak wiele trupów (zlecenie)

Zadanie z serii Łowca Nagród - polujemy na Two Doga ukrywającego się w tartaku z hordą świrusów.

To zadanie dodatkowe (Łowca nagród) pojawia się w obozie Żelaznego Mike'a. Aby je rozpocząć porozmawiaj z Rikki po wykonaniu dla niej poprzednich misji pobocznych. Celem będzie zlokalizowanie i pozbycie się Two Doga, ukrywającego się w pobliżu tartaku na południe od bieżącej lokalizacji.

z033

Udaj się we wskazane miejsce. W trakcie dojeżdżania do celu zobaczysz na drodze zniszczony motocykl (1). Przyjrzyj mu się i zacznij podążać śladami, jakie się pojawią. Rusz przed siebie, a dotrzesz do punktu Nero przy starym tartaku.

z034

Do środka możesz dostać się przez dziurę w siatce (2). Kiedy znajdziesz się na terenie punktu medycznego przyjrzyj się leżącym na ziemi zwłokom, a potem podążaj przed siebie po śladach.

z035

Przejdź przez namiot, a za nim zobaczysz kolejne ciało. Spójrz wtedy w prawo, a ujrzysz Two Doga (3), który na chwilę pojawi się na dachu pobliskiego budynku, po czym zacznie uciekać.

z036

Przeciwnik znajdzie schronienie w pobliskim tartaku, gdzie możesz dotrzeć ścieżką. Nie będziesz musiał rozprawiać się z nim osobiście - wystarczy sprowokować do ataku hordę, która sama dorwie Two Doga (4).

z037

W tym momencie najlepiej szybko oddalić się od tego miejsca, chwilę przeczekać, a potem wrócić i przeszukać ciało zabitego mężczyzny (5), aby zdobyć jego nóż potwierdzający wykonanie zlecenia. Wróć z nim do Rikki, co zakończy zlecenie.