W Sekiro: Shadows Die Twice do odblokowania są 34 trofea/osiągnięcia:

  • jedno platynowe
  • 4 złote
  • 11 srebrnych
  • 18 brązowych

Poniżej przedstawiamy listę trofeów uszeregowanych od najtrudniejszych do najłatwiejszych do zdobycia oraz wskazówki i informacje, które pomogą zdobyć każde osiągnięcie.

Sekiro (platynowe) - Odblokowano wszystkie osiągnięcia.

Zdobywając wszystkie poniższe 33 trofea, odblokujesz ostatnie, platynowe.

Mistrz protezy (złote) - Maksymalnie ulepszono wszystkie narzędzia protezy

Jest to bardzo wymagające osiągnięcie, gdyż musisz zdobyć wiele rzadkich materiałów niezbędnych do ulepszenia narzędzi protezy. Najtrudniejszymi do zdobycia składnikami są lapis lazuli, drogocenne kamienie, których można odnaleźć tylko 6 podczas jednej rozgrywki, a żeby ulepszyć maksymalnie wszystkie narzędzia potrzebnych jest ich aż 10. Aby dokonać ulepszeń, musisz rozpocząć nową grę plus.

Doskonała technika (złote) - Poznano wszystkie umiejętności

Podobnie jak w przypadku powyższego osiągnięcia, lepiej rozpocząć nową grę plus. W tej rozgrywce będziesz zdobywał więcej punktów doświadczenia, co znacznie przyspieszy progres postaci. Rozpoczynanie rozgrywki #2 nie jest jednak konieczne do tego, aby zdobyć to trofeum. Możesz zdobywać punkty doświadczenia w odkrytych lokacjach.

Niedościgniony (złote) - Pokonano wszystkich bossów

Musisz pokonać wszystkich bossów w grze - tych obowiązkowych, ale też opcjonalnych. Na stronach naszego poradnika odnajdziesz opis walki z tymi przeciwnikami wraz z lokalizacjami, w których się znajdują.

Ziemie Ashiny (złote) - Odwiedzono wszystkie lokacje w grze.

Musisz dotrzeć do wszystkich dużych lokacji w grze, czyli: Podzamcza Ashiny, Zamku w Ashinie, Posiadłości rodu Hirta, Opuszczonego lochu, Świątyni Senpou, góry Kongo, Zatopionej Doliny, Głębin w Ashinie i Źródlanego Pałacu.

526

Lazulitowe ulepszenie (srebrne) - Użyto lapis lazuli, by maksymalnie ulepszyć narzędzie

Użyj lapis lazuli, aby wykonać ulepszenia protezy najwyższego stopnia.

Smok wraca do domu (srebrne) - Osiągnięto zakończenie „Powrót”

Na stronie: Sekiro - zakończenie: Powrót (Smok wraca do domu) opisaliśmy, co należy wykonać, aby dotrzeć do tego zakończenia.

Oczyszczenie (srebrne) - Osiągnięto zakończenie „Oczyszczenie”

Na stronie: Sekiro - zakończenie: Oczyszczenie opisaliśmy, co należy wykonać, aby dotrzeć do tego zakończenia.

Shura (srebrne) - Osiągnięto zakończenie „Shura”

Na stronie: Sekiro - zakończenie: Shura; boss: Emma, Łagodne Ostrze, Isshin Ashina opisaliśmy, co należy wykonać, aby dotrzeć do tego zakończenia.

Zerwanie nieśmiertelności (srebrne) - Osiągnięto zakończenie „Zerwanie nieśmiertelności”

Na stronie: Sekiro - zakończenie: Zerwanie nieśmiertelności opisaliśmy, co należy wykonać, aby dotrzeć do tego zakończenia.

Życiowa forma (srebrne) - Maksymalnie zwiększono żywotność i posturę

Gdy odnajdziesz wszystkie 40 koraliki modlitewne i zwiększysz maksymalnie żywotność przy posążku rzeźbiarza, to zdobędziesz to trofeum.

534

Wszystkie techniki ninjutsu (srebrne) - Zdobyto wszystkie techniki ninjutsu

Musisz poznać wszystkie trzy techniki ninjutsu. Zdobędziesz je, pokonując bossów:

524

Wszystkie narzędzia protezy (srebrne) - Zdobyto wszystkie narzędzia protezy

To osiągniecie zdobędziesz, gdy odnajdziesz i zamontujesz wszystkie narzędzia protezy.

522

Nadzwyczajna tykwa lecznicza (srebrne) - W pełni ulepszono tykwę leczniczą

Gdy zdobędziesz wszystkie 9 nasion tykwy i ulepszyć tykwę u Emmy, zrealizujesz to osiągnięcia.

528

Isshin Ashina, święty miecza (srebrne) - Pokonano świętego Isshina Ashinę

Należy pokonać finałowego bossa: Isshin, święty miecza.

531

Mistrz sztuk walki (srebrne) - Poznano tajniki jednego ze stylów walki

Należy poznać wszystkie zdolności jednej ze szkół umiejętności. Nowe szkoły odkryjesz dzięki ezoterycznym tekstom.

520

Demon Nienawiści (brązowe) - Pokonano Demona Nienawiści

Należy pokonać bossa: Demon nienawiści.

Wielki Karp Koi (brązowe) - Pokonano Wielkiego Karpia Koi

Na stronie Sekiro - Wielki Karp Koi: jak pokonać i ominąć wyjaśniamy, jak zwabić i zabić wielką rybę.

530

Wielki Wąż (brązowe) - Pokonano Wielkiego Węża

Na stronie Sekiro - Jaskinia w Zatopionej Dolinie: ukryte przejście i zabicie węża wyjaśniamy, jak znaleźć i zabić wielkiego węża.

519

Isshin Ashina (brązowe) - Pokonano Isshina Ashinę

Należy pokonać bossa: Isshin Ashina.

532

Szczodry dar łez (brązowe) - Pokonano Boskiego Smoka i zdobyto łzy Boskiego Smoka

Należy pokonać bossa: Boski Smok.

529

Przerosnąć ojca (złotebrązowe) - Pokonano Wielkiego shinobi Sowę w posiadłości rodu Hirata.

Należy pokonać bossa: Sowa (ojciec).

533

Zdeprawowana Mniszka (brązowe) - Pokonano Zdeprawowaną Mniszkę

Należy pokonać bossa: (prawdziwa) Zdeprawowana Mniszka.

527

Wielki shinobi Sowa (brązowe) - Pokonano Wielkiego shinobi Sowę

Należy pokonać bossa: Wielki shinobi Sowa.

525

Małpy z parawanu (brązowe) - Schwytano Małpy z parawanu

Należy pokonać bossa: Małpy z parawanu.

518

Zerwanie nieśmiertelności Małpiego Strażnika (brązowe) - Użyto Ostrza Śmiertelności do zerwania nieśmiertelności Małpiego Strażnika.

Należy pokonać bossa: Małpi Strażnik (z Głębin w Ashinie).

523

Małpi Strażnik (brązowe) - Pokonano Małpiego Strażnika.

Należy pokonać bossa: Małpi strażnik.

521

Genichiro Ashina (brązowe) - Pokonano Genichiro Ashinę

Należy pokonać bossa: Genichiro Ashina, droga Tomoe.

517

Widmowa Pani Motyl (brązowe) - Pokonano Panią Motyl.

Należy pokonać bossa: Pani Motyl.

516

Gyoubu Masataka Oniwa (brązowe) - Pokonano Gyoubu Masatakę Oniwę

Należy pokonać bossa: Gyoubu Oniwa.

515

Cmentarna banda (brązowe) - Napotkano Cmentarną bandę

To osiągnięcie zdobędziesz, gdy po raz pierwszy porozmawiasz z kramarzem (handlarzem). Pierwszego możesz spotkać w Podzamczu w Ashinie.

514

Wskrzeszenie (brązowe) - Po raz pierwszy powrócono do życia dzięki mocy wskrzeszania

To trofeum wpadnie, gdy po raz pierwszy zginiesz.

513

Proteza shinobi (brązowe) - Zdobyto protezę shinobi

To trofeum zdobędziesz, gdy po raz pierwszy porozmawiasz z rzeźbiarzem w Zaniedbanej świątyni.

512

Ostrze otoczone czcią (brązowe) - Otrzymano Kusabimaru od Kuro

To osiągnięcie zdobędziesz już na początku gry, gdyż spotkasz Boskiego potomka w Księżycowej wieży.

511