Rage 2 - Mapa: Rozdarte Równiny (blokady, kryjówki, gniazda miażdżycieli, wieże władzy, meteoryty, pit stopy)

Miejscówki, jakie można znaleźć na równinach.

Rozdarte Równiny stanowią zarówno geograficzne, jak i ekonomiczne centrum pustkowi. To tutaj znajduje się Wellspring - gwarna metropolia i tętniąca życiem stolica handlu - oraz owiany złą sławą tor wyścigów ChazCar, gdzie miłośnicy samochodowej rozwałki mogą zaspokoić swoje mordercze żądze.

Poniżej zamieszczamy wykaz miejsc, jakie można znaleźć w Rozdartych Równinach. Najpierw podajemy nazwę każdej lokacji, w nawiasie jej typ, a po myślniku przedmioty, wraz z ich ilością, które można odnaleźć w danym miejscu. Dokładne lokalizacje trudniejszych do znalezienia skrzyń ark, datapadów i opisy walk z bossami znajdują się u dołu strony.

mapa_rozdarte_rowniny

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

  • 1. Dolne Miasto (gniazdo mutków).
  • 2. Pompa wodna (kryjówka bandytów) - pojemniki (3), skrzynia arki (1), datapad (1).
  • 3. Wellspring (miasto handlowe).
  • 4. Toksyczne wysypisko (miejsce eksploracji) - pojemniki (3).
  • 5. Szybki przystanek (miejsce eksploracji) - pojemniki (3), datapad (1).
  • 6. Paliwowa przełęcz (pit stop) - pojemniki (5), datapad (1).
  • 7. Blokada Wellspring (blokada drogowa) - pojemniki (3), skrzynia arki (1).
  • 8. Wyspa niczyja (echo strażnika) - pojemniki (3).
  • 9. Na szczelinie (miejsce eksploracji) - pojemniki (2), skrzynia arki (1), datapad (1).
  • 10. Stacja ładowania Echo (stacja zasilająca) - pojemniki (4).
  • 11. Biały przystanek (miejsce eksploracji) - pojemniki (4).
  • 12. Mechanicy pustkowi (miejsce eksploracji) - pojemnik (1), datapady (2).
  • 13. Wieża władzy.
  • 14. Uskoczysko (miejsce eksploracji) - pojemniki (3), skrzynie ark (2).
  • 15. Most Neda (kryjówka bandytów) - pojemniki (2), skrzynia arki (1), datapad (1).
  • 16. Miasto Prime (gniazdo mutków) - pojemniki (3), datapad (1).
  • 17. Miejsce kraksy (miejsce eksploracji) - pojemniki (2).
  • 18. Blokada kanionu (blokada drogowa) - pojemniki (3), datapad (1).
  • 19. Stiltown (kryjówka bandytów) - pojemniki (7), skrzynia arki (1), datapady (2).
  • 20. Wille wandali (kryjówka bandytów) - pojemniki (3).
  • 21. Arka w Strongbox (arka) - pojemniki (5), skrzynie ark (2), datapad (1).
  • 22. Boombox (pit stop) - pojemniki (4).
  • 23. Arka w Ziemiobliźnie (arka) - pojemniki (2).
  • 24. Wysunięty punkt dowodzenia (kryjówka bandytów) - pojemniki (4), datapad (1).
  • 25. Meteoryt feltrytowy.
  • 26. Martwa knajpa (miejsce eksploracji) - pojemnik (1), datapad (1).
  • 27. Bar Pit Stop (miejsce eksploracji) - pojemniki (2), datapad (1).
  • 28. Chazcar Derby: Tor na Rozdartych Równinach (tor wyścigowy)
  • 29. Samotnia (echo strażnika) - pojemniki (3), datapad (1).
  • 30. Punkt widokowy na Wschodniej Drodze (kryjówka bandytów) - pojemniki (4).
  • 31. Stacja ładowania Astra (stacja zasilająca) - pojemniki (4).
  • 32. Tajny bunkier (miejsce eksploracji) - pojemnik (1), skrzynie ark (3), datapady (4).
  • 33. Osiedle w Zapadlisku (kryjówka bandytów) - pojemniki (3).
  • 34. Trenchwater (gniazdo mutków).
  • 35. Bezdenny kanion (kryjówka bandytów) - pojemniki (3), skrzynia arki (1).
  • 36. Stara wrona (miejsce eksploracji) - pojemniki (2).
  • 37. Magazyn przy jeziorze (kryjówka bandytów) - pojemniki (2), skrzynia arki (1).
  • 38. Wieża władzy.
  • 39. Stare centrum handlowe (miejsce eksploracji) - pojemniki (3).
  • 40. Stacja ładowania Delta (stacja zasilająca) - pojemniki (3), datapad (1).
  • 41. Opuszczony garaż (miejsce eksploracji) - pojemniki (3), skrzynia arki (1).
  • 42. Bólozbiornik (gniazdo miażdżycieli) - pojemniki (2), skrzynia arki (1).

Pompa wodna (#2 na mapie)

Skrzynia arki

arka2

Skrzynia znajduje się w centralnej części obozu, na jednym z kontenerów.

Datapad

datapad2

Po prawej stronie kontenera, na którym stoi skrzynia arki, znajduje się parterowy budynek z generatorami. W środku tuż przy wejściu zobaczysz stół, na którym leży datapad.

Szybki przystanek (#5 na mapie)

Datapad

datapad5

Przedmiot znajduje się w zrujnowanym budynku, na jednej ze skrzyń.

Blokada Wellspring (#7 na mapie)

Skrzynia arki

arka7

Skrzynia znajduje się na piętrze blokady, w części północnej konstrukcji.

Wyspa niczyja (#8 na mapie)

Ciało strażnika

straznik8

Poległego strażnika znajdziesz w budynku z wieżą. Obejdź dom od strony zachodniej, gdzie znajduje się stalowa konstrukcja. Na ścianie budynku zauważysz drewnianą przeszkodę, zniszcz ją i przekradnij się do środka, aby odnaleźć denata w wannie.

Mechanicy pustkowi (#12 na mapie)

Datapad #1

datapad12a

Pierwszy datapad znajdziesz w piętrowym budynku, na parterze. Znajduje się na jednej ze skrzyń.

Datapad #2

datapad12b

Drugi przedmiot znajduje się na piętrze budynku. Obejdź go od wschodu i spójrz w stronę okna. Następnie zniszcz drewniane deski zasłaniające otwór okienny i wdrap się na kontener. Następnie przedostań się do środka budynku i zabierz datapad, który leży obok denata.

Uskoczysko (#14 na mapie)

Skrzynia arki #1

arka14a

Aby odnaleźć obie skrzynie, musisz przejść przez całą lokację i eliminować bandytów. Pierwsza arka znajduje się tuż po wyjściu z tunelu. Do tunelu trafisz wychodząc z windy, którą znajdziesz na początku Uskoczyska.

Skrzynia arki #2

arka14b

Druga skrzynia znajduje się we wnętrzu budynku z początku lokacji, do którego nie można było wejść. Dostaniesz się do niego wyłącznie po przejściu całego obozu bandytów. W środku czają się przeciwnicy.

Martwa knajpa (#26 na mapie)

Datapad

datapad26

Po dotarciu na miejsce okaże się, że wejście do knajpy chronią deski. Zniszcz je i wejdź do środka. W pomieszczeniu w głębi budynku, na stole, znajdziesz datapad.

Bar Pit Stop (#27 na mapie)

Datapad

datapad27

Przedmiot leży na kontuarze barowym.

Samotnia (#29 na mapie)

samotnia29

Po dotarciu na miejsce okaże się, że do budynku można wejść tylko przez rurociąg przy stawie. Wejście do niego jest niemożliwe, ponieważ woda jest pod prądem. Skieruj się do wieży z wiatrakiem, która góruje nad lokacją. Na wiatraku znajdziesz przycisk wyłączający zasilanie.

Ciało strażnika i datapad

datapad29

Strażniczkę znajdziesz na łóżku na parterze budynku. Z kolei datapad leży przed budynkiem na skrzyni.

Magazyn przy jeziorze (#37 na mapie)

Skrzynia arki

arka37

Skrzynia znajduje się w głównym hangarze na terenie kryjówki bandytów.

Stacja ładowania Delta (#40 na mapie)

Datapad

datapad40

Przedmiot znajduje się na skrzyni przy północno-wschodnim pylonie.

Opuszczony garaż (#41 na mapie)

Skrzynia arki

arka41

Po dotarciu na miejsce wejdź na dach budynku i dotrzyj do jego północno-zachodniego końca. Tam znajdziesz wyrwę, dzięki której dostaniesz się do wnętrza garażu i do skrzyni.

Bólozbiornik (#42 na mapie)

Po dotarciu na miejsce zejdź do tunelu pod budynkami. Na drodze spotkasz wielu mutantów, dlatego upewnij się, że masz zapas amunicji oraz infuzji zdrowia. Aby dotrzeć do bossa, musisz przedzierać się coraz głębiej. Finalnie dotrzesz do pomieszczenia z klapą w podłodze. Zejdź do podziemi, żeby zejść do sali z Workołbem.

Boss Workołeb Bólodawca

boss42

Workołeb to stosunkowo ruchliwy mutant, dlatego nie pozwól mu zaskoczyć twojej postaci. Szczególnie niebezpieczne są ataki kamieniami lub kwasem. Walkę utrudnia fakt, że w pomieszczeniu nie ma skutecznych osłon, dlatego bądź cały czas w ruchu. Całe ciało bossa jest wrażliwe na pociski, dlatego strzelaj w niego bez przerwy. Stosuj uniki przy pomocy Odskoku i jak najszybciej skorzystaj z Przesteru, jeśli zdrowie bohatera drastycznie spadło.

Skrzynia arki

arka42

Po pokonaniu bossa kieruj się dalej tunelami. Zanim wyjdziesz z lokacji, po schodach trafisz do pomieszczenia, w którym bez problemu zauważysz skrzynię arki.

Laura Jaszowska

Laura Jaszowska

Staff Writer

Laura wspiera zespół redakcyjny w obszarze publicystyki oraz poradników. W wolnym czasie jeździ rekreacyjnie na rowerze, a od czasu do czasu eksploruje Tamriel.