Rage 2 - projekty znajdź i odzyskaj (Dr Kvasir)

Ulepszenia związane z eksploracją i feltrytem.

Informacje ogólne związane z projektami można znaleźć w osobnym dziale poradnika o nazwie Rage 2 - projekty: ulepszenia, misje, sojusznicy (Prowley, Marshall, Loosum, Kvasir). Na obecnej stronie skupiamy się na ulepszeniach związanych z Dr Kvasirem z kategorii projektów o nazwie Znajdź i odzyskaj.

Projekty Dr Kvasira są związane przede wszystkim z eksploracją oraz feltrytem. Jeśli jesteś zainteresowany odnajdywaniem wszelkich napotkanych w lokacjach znajdziek, to bardzo przydadzą się umiejętności z kategorii Śledzenie (datapadów, pojemników, skrzyń ark i kamieni feltrytowych).

Drugi rodzaj projektów jest bardziej powiązany z feltrytem. Warto tu zwrócić uwagę między innymi na Wiertło na feltryt i Magnes feltrytowy, umożliwiające uzyskiwanie większej liczby tego surowca oraz jego automatyczne przyciąganie.

projekt4

Poziom 1:

  • Pas na infuzie (1) - umożliwia przenoszenie do 6 infuzji zdrowia, przesteru i umiejętności.
  • Śledzenie datapadów (2) - odbiornik wykrywający sygnał z datapadów, umożliwiający ich śledzenie na kompasie.
  • Śledzenie pojemników (3) - odbiornik wykrywający sygnał z pojemników, umożliwiający ich śledzenie na kompasie.
  • Wampiryczny przester (4) - w chwili aktywacji przesteru natychmiast generuje odrobinę zdrowia.

Poziom 2:

  • Śledzenie osadzonych kamieni (5) - odbiornik wykrywający sygnał z osadzonych w skale kamieni feltrytowych. Kamienie są zaznaczane na kompasie.
  • Wiertło na feltryt (6) - osadzone w skale kamienie feltrytowe zapewniają więcej feltrytu.
  • Magnes feltrytowy (7) - pobliskie odłamki feltrytu są automatycznie przyciągane do bohatera.
  • Absorpcja siły zderzenia (8) - znacznie obniża obrażenia zadawane w trakcie spadków z wysokości.

Poziom 3:

  • Zakłócacz granatów (9) - opóźnia detonację granatów wroga o jedną sekundę.
  • Śledzenie dronów szpiegowskich (10) - odbiornik umożliwiający oznaczanie dronów na kompasie.

Poziom 4:

  • Duży pas na infuzje (11) - umożliwia przenoszenie do 8 infuzji zdrowia, przesteru i umiejętności.
  • Zakłócacz rakiet (12) - spowalnia wrogie rakiety o 20%, dzięki czemu łatwiej ich uniknąć.
  • Zakłóczacz dronów (13) - osłabia wrogie drony zmniejszając ich poziom wytrzymałości i siłę ataku.
  • Śledzenie skrzyń ark (14) - odbiornik zaznaczający na kompasie pobliskie skrzynie ark.
  • Wiertło głębinowe na feltryt (15) - rozbite kamienie feltrytowe zapewniają jeszcze więcej feltrytu.
  • Silny magnes feltrytowy (16) - zwiększa zasięg przyciągania feltrytu.
  • Zachowanie przesteru (17) - podnoszenie ogniw feltrytowych podczas korzystania z przesteru wydłuża czas jego działania.
  • Zachowanie mnożnika (18) - podniesienie feltrytu chwilowo zatrzymuje redukcję mnożnika przesteru.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami