Rage 2 - projekty przejmij i kontroluj (Loosum Hagar)

Zapoznaj się z umiejętnościami związanymi z techniką, inżynierią i handlem.

Więcej ogólnych informacji na temat projektów znajdziesz w osobnym dziale poradnika Rage 2 - projekty: ulepszenia, misje, sojusznicy (Prowley, Marshall, Loosum, Kvasir). Na bieżącej stronie skupiliśmy się na ulepszeniach z kategorii Przejmij i kontroluj, związanych z postacią Loosum Hagar.

Projekty związane z Loosum są związane przede wszystkim z techniką, inżynierią oraz ekonomią. Dzięki nim możemy między innymi lepiej operować śmiglikiem, tworzyć przedmioty z użyciem mniejszej ilości komponentów oraz korzystniej handlować z napotkanymi kupcami.

W zależności od przyjętej taktyki można wykupywać umiejętności związane ze śmiglikiem (Namierzanie, Przekierowanie, Eksplozja), ekonomią (Sprzedawca, Skuteczna rozbiórka pojazdów, Negocjacje handlowe) i/lub tworzeniem przedmiotów (Chemik, Inżynier, Pirotechnik, Technik).

projekt3

Poziom 1:

  • Namierzacz konwojów (1) - podświetla na mapie pozycję aktywnych konwojów.
  • Namierzanie śmiglikiem (2) - przy mierzeniu tą bronią pozwala ustalić tor lotu i unikać przeszkód.

Poziom 2:

  • Chemik (3) - przedmioty można tworzyć z użyciem jednego komponentu chemicznego mniej.
  • Inżynier (4) - przedmioty można tworzyć z użyciem jednego komponentu mechanicznego mniej.
  • Pirotechnik (5) - przedmioty można tworzyć z użyciem jednego komponentu wybuchowego mniej.
  • Technik (6) - przedmioty można tworzyć z użyciem jednego komponentu elektronicznego mniej.
  • Szybkie namierzanie śmiglikiem (7) - namierzanie celu tą bronią jest o połowę szybsze.
  • Przekierowanie śmiglika (8) - po trafieniu w cel możesz przekierować śmiglika w celowaną stronę.

Poziom 3:

  • Szlaki handlowe (9) - wędrowny kupiec pojawia się częściej.
  • Sprzedawca (10) - zwiększa o 20% zysk w trakcie sprzedaży przedmiotów kupcom.
  • Szczęśliwa jednodolarówka (11) - zwiększa o 25% szanse na znalezienie dodatkowej gotówki w pojemnikach.
  • Szczęśliwy felek (12) - zwiększa o 25% szanse na dodatkowy feltryt z pojemników.
  • Podwójny kombos przekierowań (13) - pozwala na dwa przekierowania, dzięki czemu jeden śmiglik może trafić do trzech razy.

Poziom 4:

  • Skuteczna rozbiórka pojazdów (14) - odstawianie pojazdów do garażu zapewnia dwa razy więcej pieniędzy.
  • Negocjacje handlowe (15) - zapewnia 20% zniżki we wszystkich sklepach.
  • Szczęśliwa stopa mutka (16) - podwaja szansę na aktywację wszystkich szczęśliwych przedmiotów.
  • Eksplozja śmiglika (17) - przytrzymanie klawisza rzutu w momencie lotu śmiglika doprowadzi do jego eksplozji po trafieniu w cel.
  • Potrójny kombos przekierowań (18) - zapewnia trzy przekierowania, dzięki czemu jeden śmiglik może trafić do czterech razy.