Rage 2 - projekty przejmij i kontroluj (Loosum Hagar)

Zapoznaj się z umiejętnościami związanymi z techniką, inżynierią i handlem.

Więcej ogólnych informacji na temat projektów znajdziesz w osobnym dziale poradnika Rage 2 - projekty: ulepszenia, misje, sojusznicy (Prowley, Marshall, Loosum, Kvasir). Na bieżącej stronie skupiliśmy się na ulepszeniach z kategorii Przejmij i kontroluj, związanych z postacią Loosum Hagar.

Projekty związane z Loosum są związane przede wszystkim z techniką, inżynierią oraz ekonomią. Dzięki nim możemy między innymi lepiej operować śmiglikiem, tworzyć przedmioty z użyciem mniejszej ilości komponentów oraz korzystniej handlować z napotkanymi kupcami.

W zależności od przyjętej taktyki można wykupywać umiejętności związane ze śmiglikiem (Namierzanie, Przekierowanie, Eksplozja), ekonomią (Sprzedawca, Skuteczna rozbiórka pojazdów, Negocjacje handlowe) i/lub tworzeniem przedmiotów (Chemik, Inżynier, Pirotechnik, Technik).

projekt3

Poziom 1:

  • Namierzacz konwojów (1) - podświetla na mapie pozycję aktywnych konwojów.
  • Namierzanie śmiglikiem (2) - przy mierzeniu tą bronią pozwala ustalić tor lotu i unikać przeszkód.

Poziom 2:

  • Chemik (3) - przedmioty można tworzyć z użyciem jednego komponentu chemicznego mniej.
  • Inżynier (4) - przedmioty można tworzyć z użyciem jednego komponentu mechanicznego mniej.
  • Pirotechnik (5) - przedmioty można tworzyć z użyciem jednego komponentu wybuchowego mniej.
  • Technik (6) - przedmioty można tworzyć z użyciem jednego komponentu elektronicznego mniej.
  • Szybkie namierzanie śmiglikiem (7) - namierzanie celu tą bronią jest o połowę szybsze.
  • Przekierowanie śmiglika (8) - po trafieniu w cel możesz przekierować śmiglika w celowaną stronę.

Poziom 3:

  • Szlaki handlowe (9) - wędrowny kupiec pojawia się częściej.
  • Sprzedawca (10) - zwiększa o 20% zysk w trakcie sprzedaży przedmiotów kupcom.
  • Szczęśliwa jednodolarówka (11) - zwiększa o 25% szanse na znalezienie dodatkowej gotówki w pojemnikach.
  • Szczęśliwy felek (12) - zwiększa o 25% szanse na dodatkowy feltryt z pojemników.
  • Podwójny kombos przekierowań (13) - pozwala na dwa przekierowania, dzięki czemu jeden śmiglik może trafić do trzech razy.

Poziom 4:

  • Skuteczna rozbiórka pojazdów (14) - odstawianie pojazdów do garażu zapewnia dwa razy więcej pieniędzy.
  • Negocjacje handlowe (15) - zapewnia 20% zniżki we wszystkich sklepach.
  • Szczęśliwa stopa mutka (16) - podwaja szansę na aktywację wszystkich szczęśliwych przedmiotów.
  • Eksplozja śmiglika (17) - przytrzymanie klawisza rzutu w momencie lotu śmiglika doprowadzi do jego eksplozji po trafieniu w cel.
  • Potrójny kombos przekierowań (18) - zapewnia trzy przekierowania, dzięki czemu jeden śmiglik może trafić do czterech razy.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami