Zadanie to stanie się dostępne po wykonaniu pierwszej misji w kampanii fabularnej o nazwie Strażnik. Po jej zakończeniu udaj się na północ do miasta Wellspring, leżącego na Rozdartych Równinach.

Po dotarciu na miejsce skieruj się do kwatery burmistrza. Na miejscu spotkasz strażnika, z którym zacznij rozmawiać. Po zakończeniu dialogu miejsce zostanie zaatakowane przez przeciwników. Rozpraw się z nimi, wejdź do windy i wjedź na piętro.

015

Na miejscu spotkasz panią burmistrz - Loosum Hagar (1). Po krótkiej scence zostaniecie zaatakowani przez kolejną grupę wrogów, próbujących dostać się do środka przez okna. Rozprawiaj się z kolejnymi rywalami, aż ataki ustaną.

016

Następnie znów porozmawiaj z Loosum, która powie, abyś udał się do sali zwycięzców i porozmawiał z tamtejszym ochroniarzem. Opuść pomieszczenie korzystając z windy i udaj się w stronę znacznika wskazującego wspomnianą lokację. Podejdź do Hardego Buchacza (2) i rozpocznij z nim rozmowę.

Ochroniarz powie, że wpuści bohatera do środka, jeśli ten zdobędzie wystarczający poziom popularności w Mutant Bash TV oraz ChazCar Derby.

Udział w Mutant Bash TV

Po rozmowie z ochroniarzem nazywanym Hardym Buchaczem otrzymasz dwa zadania, z których jednym jest wzięcie udziału w walkach w Mutant Bash TV. Aby to uczynić skieruj się do punktu zaznaczonego w regionie o nazwie Przerwany Trakt.

017

Na miejscu wejdź do budynku przez głowę clowna, a po obejrzeniu scenki przerywnikowej porozmawiaj z właścicielką (3). Otrzymasz możliwość wzięcia udziału w show. Aby je rozpocząć skorzystaj z windy, którą dotrzesz na arenę.

017x

W pierwszym starciu (Jatka na dywanie) pozostawaj w ciągłym ruchu i rozprawiaj się z atakującymi mutantami. Uważaj zwłaszcza na wybuchowych wrogów (4) stojących na filarach - eliminuj ich z dystansu w pierwszej kolejności. Po wygraniu pierwszego starcia przejdź do kolejnej areny. Oprócz pierwszej potyczki będziesz musiał w sumie stoczyć jeszcze trzy:

  • Demolka w sali balowej - uważaj na wielkie wahadła po bokach hali. Możesz na nie zwabiać wrogów, w celu zapewnienia im natychmiastowej śmierci.
  • Ogród rzezi - wokół sali będzie poruszać się robot z kolcami. Uważaj, aby na niego nie wpadać.
  • Zasadzka na afterparty - nie wchodź pod czerwone snopy światła, a na końcu przygotuj się do walki z ciężkozbrojnym przeciwnikiem (ostrzeliwuj go zza okolicznych filarów).

Po wygraniu wszystkich walk wróć do właścicieli przybytku, którzy wezmą udział w przyjęciu na cześć bohatera. W ten sposób zdobędziesz popularność w Mutant Bash TV.

Uwaga - od tego momentu będziesz mógł wracać do tego miejsca, aby brać udział w zawodach MBTV Mutant Bash Arena. Za ich wygrywanie będziesz otrzymywał tokeny do wydania w sklepie.

Wyścig w ChazCar Derby

Drugie zadanie, jakie masz wypełnić dla ochroniarza, to udział w wyścigu o nazwie ChazCar Derby. Aby je rozpocząć skieruj się na tor zaznaczone ikoną w regionie Rozdarte Równiny.

018

Podejdź do Chaza (5) i po rozmowie z nim wejdź do pomieszczenia (6). Po chwili staniesz na starcie wyścigu.

019

Celem jest odniesienie zwycięstwa. Aby ułatwić sobie to zadanie warto pamiętać o kilku wskazówkach:

  • Jak najczęściej korzystaj z nitro (7), żeby dogonić rywali lub zostawić ich za sobą.
  • Unikaj wjeżdżania na wszelkiego rodzaju przeszkody.
  • Przy ostrzejszych zakrętach korzystaj z hamulca ręcznego, żeby szybko je pokonać.
  • Przy rozwidleniach wybieraj drogę, która akurat najbardziej ci odpowiada - najważniejsze, żeby każdy odcinek przejechać bez stłuczek.

W sumie do przejechania są dwa okrążenia. Pamiętaj, że informacje o wyścigu (8), w tym bieżące miejsce, można sprawdzić w lewym górnym narożniku ekranu.

Spotkanie z Kleggiem Claytonem i walka z Dużym

Po zdobyciu uznania w walkach z mutantami w Mutant Bash Tv oraz wyścigach w ChazCar Derby wróć do ochroniarza w Wellspring, który tym razem wpuści bohatera do sali zwycięzców.

020

Kiedy się tam znajdziesz podejdź do siedzącego na fotelu Klegga Claytona, a potem wyrusz z nim do jego gabinetu. Rozpocznie się tam rozmowa, w trakcie której Clayton opuści pomieszczenie. Podejdź wtedy do komputera (9) i umieść przy nim pluskwę, po czym skieruj się do windy.

021

Okaże się, że Klegg przejrzy plany bohatera, a winda zjedzie z nim do lokacji z bossem - Dużym (10). W jaki sposób go pokonać? Przede wszystkim unikaj rzucanych przez niego przedmiotów (11) oraz uskakuj przed jego szarżami i skokami. Przydaje się tu bardzie umiejętność odskoku.

W międzyczasie cały czas ostrzeliwuj wroga i rzucaj w niego granatami. Kiedy rywal padnie przejdź przez drzwi, uzupełnij zapasy i przygotuj się na przedzieranie się przez lokacje z przeciwnikami. Przyj przed siebie eliminując kolejnych rywali. W pomieszczeniu z czołgiem zlokalizuj drzwi z zaworem i przejdź przez nie. Następnie przedzieraj się przez następne pomieszczenia, aż dotrzesz do windy, którą wyjedź na górę, co zakończy misję.

Reklama

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Redakcja Eurogamer.pl

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.