Days Gone - Włóczędzy przy Eden Hill (zlecenie)

Na prośbę Rikki rozprawiamy się z bandytami w pobliskim obozie.

Jest to misja dodatkowa, którą Rikki w obozie Żelaznego Mike'a mniej więcej po tym, jak odwiedzisz Boozera po operacji, w której trzeba było amputować jego rękę. Dziewczyna powie, że niepokoi się o pewne uzbrojone grupy, które pojawiły się w okolicy i zaczęły zagrażać obozowi.

Po zakończonej rozmowie na zachód od obozu pojawi się miejsce, do którego należy się udać. Zawczasu dobrze jest uzupełnić arsenał, ponieważ bohatera czeka nieco walki.

z019

W obozie przebywa ośmiu uzbrojonych przeciwników. Większość z nich patroluje teren pojedynczo (1), dlatego jeśli nie chcesz wszczynać otwartej walki, to możesz wyczekiwać na dogodne momenty i eliminować wrogów po cichu.

Pamiętaj też o możliwości korzystania z wabików lub kamieni, jeśli chcesz ściągnąć rywali na przykład w ustronne miejsce, gdzie stanowią łatwiejszy cel.

z020

Gdyby doszło do otwartej walki, to znajdź sobie szybko osłonę i ostrzeliwuj kolejnych rywali (2). Po rozprawieniu się ze wszystkimi i oczyszczeniu obozu zadanie automatycznie się zakończy. Zanim odejdziesz warto przeszukać teren, ponieważ znajdziesz tu trochę przydatnych przedmiotów oraz broń i amunicję po martwych bandytach.