W misji Zapłacą za ciebie odwiedziliśmy kolejny obóz, poznaliśmy nowe postacie, a także podjęliśmy decyzję, której grupie przekazać zdobyte leki.

Tuż po zakończeniu poprzedniego zadania skontaktuje się z tobą Boozer i tym samym odblokujesz kolejną misję głównego wątku. Tym razem czeka cię oczyszczenie strefy lęgowej w obozie drwali w High Desert.

Cała misja polega na zlikwidowaniu wszystkich stref lęgowych i gniazd świrusów (które oznaczone są na minimapie czerwonymi ikonami, ale tylko wtedy, gdy podejdziesz do nich blisko). Dokładny proces opisujemy na tej stronie - Days Gone - strefy lęgowe i gniazda świrusów.

Pierwsze gniazdo znajdziesz we wschodniej części obozu drwali - po prostu wrzuć koktajl Mołotowa do zarośniętego okna (1). Tuż po tym uporaj się z wybiegającymi świrusami. Pamiętaj też, że w okolicy znajdują się także inni nieumarli - wykorzystuj zarośla, aby eliminować ich po cichu.

020

Kolejne gniazdo znajdziesz w niewielkim budynku (2) pośrodku obozu. Pamiętaj, że tuż po podłożeniu ognia nie musisz od razu stawać do walki. W takim momencie warto odbiec jak najdalej, ukryć się w krzakach i poczekać, aż świrusy się nieco uspokoją. Dopiero wtedy przejdź do stopniowej eksterminacji.

Eksploruj również wszystkie okoliczne budynki. Znajdziesz tam paliwo, szmaty i butelki, dzięki którym stworzysz więcej koktajli Mołotowa. Ostatnie cztery z sześciu stref lęgowych znajdziesz w wielkiej hali (3), czyli w głównym budynku obozu. Wejście do środka znajdziesz między innymi od południowej strony.

021

Warto zaznaczyć, że w środku możesz natknąć się na pojedynczych świrusów. Pozbądź się ich, zanim zaczniesz podpalać gniazda. Jedno z gniazd znajduje się na szczycie schodów, zaś do kolejnego dostaniesz się od zewnętrznej klatki schodowej. Pozostałe dwa są na dolnym poziomie w środku budynku. Po podpaleniu każdego z nich warto jest wybiec na zewnątrz i kierować się na północ, gdzie znajduje się głaz i krzaki (4), w których łatwo się ukryć i przeczekać najgorsze.

Jeśli jednak ci się nie uda i nieumarli ruszą za tobą w pościg, to wciąż dobre rozwiązanie - walka tutaj jest dość łatwa, wystarczy krążyć wokół wspomnianego głazu i stopniowo rozprawiać się z nieumarłymi. Po spaleniu ostatniego gniazda, misja zakończy się.

Reklama

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redakcja Eurogamer.pl

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.