Sekiro - Wieś Mibu

Osada nieumarłych.

Do posążka rzeźbiarza Wieś Mibu (1) dotarłeś od strony Ukrytego lasu.

343

Niedaleko posążka znajduje się sprzedawca (2), który ma w swoje ofercie między innymi:

  • fioletowa tykwa - działa podobnie do środków uspakajających, ale zapas odnawia się zawsze, gdy odpoczniesz przy posążku rzeźbiarza
  • złom adamantowy
  • Sake „Smocza okowita”
  • Łuska karpia skarbów
344

Pomiędzy posążkiem a namiotem sprzedawcy płynie strumyk, który wpływa między skały. W tym miejscu spotkasz bardzo groźnego przeciwnika - szermierza (3). Z podobnym przeciwnikiem miałeś okazję już się mierzyć podczas pobytu w Zbiorniku w Ashinie. Wówczas pojedynkowałeś się z bossem: Samotnym cieniem, fechmistrzem. Tym razem ten rywal nie ma rangi bossa, ale jest równie trudny do pokonania. Dodatkowo, wykorzystuje w swoich atakach truciznę. Przy skałach leży: łuska karpia skarbów.

Za namiotem sprzedawcy, na wzgórzu znajduje się opuszczona chatka. Za nią odnajdziesz wosk tłuszczowy.

345

Przejdź przez drewniany mostek (4) i trzymaj się ścieżki (5), którą dotrzesz do posążka rzeźbiarza Młyn wodny.

Przechodząc przez wioskę uważaj na przeciwników. W grupie mogą stanowić zagrożenie, a do tego odradzają się po chwili.

W drodze do kolejnego posążka rzeźbiarza:

  • spotkasz wewnątrz chatki (6) ciekawą postać - Shosuke udającego koszyk. Opowie ci o rzeczach, które miały tu miejsce, a także, że oponenci boją się ognia. W walce przeciwko przeciwnikom w wiosce Mibu bardzo dobrze sprawdza się dysza ogniowa.
  • stąpając po ziemi, uważaj na miejsce, gdzie leżą fioletowe płatki kwiatów (7). Jeśli staniesz w tym punkcie, z ziemi wyjdzie przeciwnik, złapie cię i przytrzyma przez chwilę
346
  • mniej więcej pośrodku drogi pomiędzy posążkiem rzeźbiarza Wieś Mibu a Młyn wodny rośnie wielkie drzewo (8), a pod nim leży nasiono tykwy (9)
347
  • w tej lokacji odnajdziesz: czarny proch, złom adamantowy, żółty proch, boskie konfetti (w chatce przed posążkiem rzeźbiarza: Młyn wodny), sake z Ashiny (10) (znajduje się za polem uprawnym, przy kapliczce)
348

Jeśli będziesz trzymał się głównej ścieżki dotrzesz do posążka rzeźbiarza: Młyn wodny (11).

Przechodząc przez głaz (12), przedostaniesz się do mniejszej lokacji, którą widziałeś po drugiej stronie brzegu, wchodząc do wioski. Można dostać się również do tego miejsca, przepływając przez jezioro.

349

Gdy dotrzesz do zrujnowanego domu (13), za tobą pojawią się przeciwnicy. Szybko zabierz złom adamantowy i żarzącą się żywicę - ulepszenie do dyszy ogniowej - i ucieknij.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

O autorze

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Powiązane materiały

Na stronie

ArtykułPrezenty dla gracza na Mikołajki 2019

Najciekawsze propozycje: gry, konsole, myszki, monitory i wiele więcej.

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami