W poprzednim zadaniu, Spieprzali w podskokach, zdobyliśmy sterylne bandaże dla naszego kumpla, Boozera. Automatycznie rozpoczęła się także opisywana misja, czyli Nie ma głodujących patriotów.

Naszym zadaniem jest oczyszczenie obozu wypadowego łupieżców, a w tym celu wybieramy się - w końcu motocyklem - w kierunku wieży radiowej w Cascade. Po dotarciu do obozu (1) musisz wyeliminować dziesięciu łupieżców.

010

Jeśli chcesz działać po cichu, sugerujemy pozostawienie motocykla dużo wcześniej - hałas silnika sprawi, że zostaniesz zauważony i będziesz zmuszony do otwartej walki. Jeśli do tego dojdzie, koniecznie korzystaj z różnego typu osłon (2). Styl Rambo w takich sytuacjach, gdy walczysz z liczną grupą przeciwników, może sprawić, że błyskawicznie zginiesz.

Po wyeliminowaniu dziesięciu przeciwników koniecznie przeszukaj ich ciała i pozyskaj rozrzuconą amunicję i inne cenne przedmioty w okolicy. Naszym kolejnym zadaniem jest naprawa źródła zasilania wieży. W tym celu podejdź do skrzynki elektrycznej (3) na terenie obozu i wykonaj interakcję. Zrób to samo z czerwonym włącznikiem nieco wyżej.

011

Wówczas uruchomi się przerywnik filmowy, po którym zbadasz podziemny bunkier. W tym celu wejdź przez drzwi (4) w murowanym budynku. Znajduje się tam właz w podłodze - wykonaj na nim interakcję, aby uzyskać dostęp do tajnych pomieszczeń.

Po zejściu na dół, w jednym z pomieszczeń zauważysz stolik (5), a na nim mapa i notatki. Wykonaj interakcję, po czym - zaraz po zakończeniu zadania - zajrzyj w każdy kąt podziemi.

012

Skup się na przedmiotach do zabrania, w tym tych na półkach (6) w tym samym pokoju. Od teraz odblokujesz również schematy przedmiotów do wykonania. Chwilę później połączy się z tobą Boozer i tym samym kolejna misja wątku głównego zostanie aktywowana.

Reklama

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redakcja Eurogamer.pl

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.