Days Gone - Nero: punkt nad Horse Lake (punkt medyczny)

Jak dostać się do placówki przy pociągu wypełnionego świrusami.

Następny punkt medyczny, do którego należy się włamać, aby zdobyć cenne przedmioty oraz iniektor, pozwalający zwiększyć statystyki bohatera. Na poniższej stronie dowiesz się:

  • Gdzie leży punkt Nero nad Horse Lake
  • Jakie są niebezpieczeństwa z nim związane
  • W jakim miejscu jest kanister z benzyną
  • W jaki sposób dostać się do środka
  • Gdzie można znaleźć iniektor oraz nagranie audio
nerom41

Ten punkt medyczny Nero (1) jest położony w północnej części zalesionej części mapy. Znajduje się przy torach kolejowych.

nerom42

Kiedy się do niego zbliżysz zwróć uwagę na pociąg (2) stojący na torach. Zachowaj czujność, ponieważ znajduje się w nim wataha świrusów i jeśli będziesz zachowywał się głośno, to rzucą się na bohatera. Gdyby do tego doszło, to najlepiej ucieknij motorem i wróć, kiedy rywale się rozejdą.

Kanister z benzyną (3), potrzebny do uruchomienia generatora, stoi na skrzyniach tuż przy torach.

nerom43

Aby dostać się do środka należy najpierw przepchnąć stojące w pobliżu auto (4). Kiedy to zrobisz wejdź na dach (5) i zniszcz pobliskie głośniki. Jeden z nich znajduje się na budce pod wiaduktem. Następnie wróć po kanister i napełnij paliwem generator (6).

Kiedy to uczynisz, odblokujesz drzwi prowadzące do wnętrza budynku. Skieruj się tam i podnieś ważne przedmioty, w tym iniektor.