Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Cyberpunk 2077 wyróżni się liczbą dostępnych broni - przekonują twórcy

Choć walka jest tylko dodatkiem.

Twórcy powstającego Cyberpunk 2077 ze studia CD Projekt Red ujawnili, że na tle innych tego typu produkcji projekt wyróżni się liczbą broni, z których gracze skorzystają podczas rozgrywki.

W wywiadzie udzielonym hiszpańskiemu serwisowi Area Jugones główny projektant zadań - Mateusz Tomaszkiewicz - stwierdził, że choć sama walka jest jedynie dodatkiem, gra zaoferuje rozbudowane uzbrojenie.

- Pracujemy nad dobrym systemem starć i zaoferujemy szereg zróżnicowanych broni, co wyróżni tytuł na tle innych produkcji. W wersji demonstracyjnej mieliśmy samonaprowadzający karabin, którego nie widziałem zbyt często we współczesnych strzelankach - tłumaczy.

W Cyberpunk 2077 pokierujemy stworzoną przez siebie postacią

Tomaszkiewicz zaznacza jednocześnie, że deweloperzy mają w zanadrzu kilka interesujących pomysłów, które powinny rozbudować rozgrywkę. Części rozwiązań zespół jednak nadal nie zaimplementował, ponieważ nie są jeszcze gotowe.

W tej samej rozmowie projektant przyznał, że gra w obecnym kształcie rożni się od wersji, którą CD Projekt Red prezentowało na ubiegłorocznych targach E3, choć nie jest jasne, w jakich dokładnie aspektach.

Cover image for YouTube videoCyberpunk 2077 — Official E3 2018 Trailer

Cyberpunk 2077 zmierza na PC, PS4 i Xbox One, choć nie wykluczono, że pojawi się też na konsolach następnej generacji. Produkcja bazuje na systemie RPG wykreowanym przez Mike'a Pondsmitha, a akcję osadzono w futurystycznym Night City - fikcyjnej metropolii w USA.

Źródło: GamingBolt, Area Jugones

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Cyberpunk 2077

PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Piotr Bicki

Piotr Bicki

News Editor

Tytan pracy. Wybitny profesjonalista. Piotr Bicki w latach 2016-2022 był dziennikarzem Eurogamera i jednym z najbardziej doświadczonych autorów w redakcji. Zmarł tragicznie 31 lipca 2022 roku.

Komentarze