Sekiro - umiejętności: ukryte zdolności, jak zdobyć, księgi

Jak i gdzie zdobyć zdolności, których nie wykupimy za punkty umiejętności.

Rozwijamy naszą postać między innymi poprzez wykupowanie za punkty umiejętności kolejnych zdolności. Dzięki ezoterycznym tekstom poznajemy nowe drzewka talentów.

Istnieje jednak kilkanaście umiejętności, które zdobędziemy dopiero w trakcie rozwijania głównego wątku fabularnego, po pokonaniu bossa lub zakupując je u handlarzy. Nie można ich nabyć w inny sposób. Często są to zdolności, które warto posiadać, gdyż ułatwiają rozgrywkę.

1. stopień leczenia shinobi

Tę umiejętność zdobędziesz pokonując bossa Skuty Ogr.

314

2. stopień leczenia shinobi

Tę umiejętność zdobędziesz pokonując bossa Płonący Byk.

315

Eteryczne przejście

Tę umiejętność zdobędziesz po zakupie tekstu u Zacnego Harungi w dzbanie, którego odnajdziesz w Posiadłości rodu Hirata, w lokacji: Smocze źródło w Hiracie.

316

Śmiertelny cios w locie

Tę umiejętność zdobędziesz po zakupie tekstu u Borsuka Czernego Kapelusza, którego odnajdziesz na obrzeżach Zamku w Ashinie, za posażkiem rzeźbiarza: Stary grób.

317

Tchnienia natury: Cień

Otrzymasz tę umiejętność, pokonując bossa: Opancerzony wojownik.

318

Techniki ninjutsu: Krwawy dym ninjutsu

Tę technikę możesz zacząć używać dopiero po pokonaniu Genichiro Ashinę na dachu zamku w Ashinie.

319

Techniki ninjutsu: Lalkarz ninjutsu

Tę technikę zdobędziesz, pokonując Małpy z parawanu, które odnajdziesz w Komnatach Iluzji.

320

Dzięki tej zdolności, twoja ofiara - przez pewien czas - będzie walczyła po twojej stronie.

Techniki ninjutsu: Nadanie ninjutsu

Tę technikę zdobędziesz, pokonując Małpiego Strażnika w Głębinach Ashiny.

Tchnienia życia: cień

Tę umiejętność zdobędziesz, gdy pokonasz: Wodną O'Rin.

535

Technika oddychania Mibu

Tę umiejętność zdobędziesz, gdy pokonasz: Zdeprawowaną Mniszkę.

537

Karma bestii

Tę umiejętność zdobędziesz, gdy pokonasz bossa: (prawdziwa) Zdeprawowana Mniszka na początku lokacji: Źródlany Pałac.

538

Karma bestii

Umiejętność zdobędziesz w nagrodę za pokonanie bossa: Pałacowy byk sakury, którego znajdziesz za rezydencją Mibu w Źródlanym Pałacu.

538

3. Stopień leczenia shinobi

Tę umiejętność zdobędziesz pokonując bossa Skuty Ogr, którego znajdziesz na parterze zamku w Ashinie, gdy wrócisz do tej lokacji, po zdobyciu kluczowych przedmiotów fabularnych pozwalających wejść do Źródlanego Pałacu.

539

Jeden umysł

Tę umiejętność zdobędziesz, gdy pokonasz bossa: Isshin Ashina i wybierając zakończenie Shura.

Smoczy błysk

Tę umiejętność zdobędziesz, gdy pokonasz bossa: Isshin, święty miecza.

540