Sezon 8 trwa w Fortnite w najlepsze. Jedno z zadań 8 tygodnia wymaga od gracza znalezienia wielkiego telefonu i zadzwonienia do znanej miłośnikom gry burgerowni oraz pizzerii.

Zadanie wydaje się bardzo skomplikowane, ale z pomocą naszego poradnika na pewno dasz radę. Postępuj zgodnie z instrukcjami, a wykonasz wyzwanie w mgnieniu oka.

W pierwszej sekcji opisaliśmy, w jaki sposób należy wykręcić numer na tarczy, a w drugiej - gdzie znaleźć wspomniane w treści zadania wielkie telefony.

Na tej stronie:

Jak zadzwonić do Durr Burgerowni i Pizzerii

Zadanie jest dwuetapowe. Należy zadzwonić do dwóch miejsc podanych w wyzwaniu.

Jak zadzwonić do burgerowni

1. Udaj się do lokacji z wielkim telefonem, na zachód od Zgubnych Ziem. Dokładną lokalizację znajdziesz poniżej.

2. Przeczytaj numer na telefonie. Numer do Durr Burgerowni to 555-0152.

fortnite_dial_durr_burger_pizza_pit_numbers_big_telephone_1

3. Wybierz numer, uderzając kilofem w odpowiednie cyfry na tarczy - w dobrej kolejności.

fortnite_dial_durr_burger_pizza_pit_numbers_big_telephone_2

Jak zadzwonić do Pizzerii

1. Udaj się do lokacji z wielkim telefonem. Dokładną lokalizację znajdziesz poniżej.

2. Przeczytaj numer na telefonie. Numer do pizzerii to 555-0198.

fortnite_dial_durr_burger_pizza_pit_numbers_big_telephone_3

3. Tak jak poprzednio, musisz wybrać numer, uderzając kilofem w cyfry.

fortnite_dial_durr_burger_pizza_pit_numbers_big_telephone_4

Jak znaleźć wielkie telefony

Twórcy Fortnite byli tym razem łaskawi, bo dali nam przybliżone lokalizacje ważnych miejsc. Wciąż jest jednak trochę roboty do wykonania, by znaleźć telefony.

Jak znaleźć telefon na zachód od Zgubnych Ziem

Wielki telefon na zachód od Zgubnych Ziem znajdziesz tak naprawdę na południowy zachód od wspomnianej lokacji. Na mapie jest to górny lewy róg kwadratu F9.

fortnite_dial_durr_burger_pizza_pit_numbers_big_telephone_5

Mówiąc dokładniej, telefon znajduje się na szczycie góry, otoczony kilkoma kamieniami i drzewami, przez co może być nieco trudny do zauważenia.

fortnite_dial_durr_burger_pizza_pit_numbers_big_telephone_6

Jak znaleźć drugi telefon

Drugi wielki telefon znajduje się przy północnym wybrzeżu mapy, w kwadracie E2.

fortnite_dial_durr_burger_pizza_pit_numbers_big_telephone_7

Mówiąc ściślej, to po prawej stronie kwadratu, w lesie niedaleko północnego krańca mapy. Telefon umieszczono pomiędzy skałą a drzewem, na końcu ściezki.

fortnite_dial_durr_burger_pizza_pit_numbers_big_telephone_8

Kiedy znajdziesz telefony i poprawnie wykręcisz oba numery, zaliczysz zadanie.

Wróć do strony głównej: Fortnite: sezon 8 - wyzwania tygodniowe

Więcej artykułów od Przemysław Wańtuchowicz