Twórcy Star Wars Jedi: Fallen Order - Respawn Entertainment - stawiają na akcję, dlatego w grze nie będzie możliwości skradania się i działania po cichu. Deweloperzy twierdzą, że wspomniane elementy nie pasują do gry stawiającej na walkę mieczem świetlnym.

W niedawno opublikowanym zwiastunie produkcji, główny bohater - Cal - ucieka przed Imperium, zakładając kaptur, a poza tym hasło marketingowe gry to „nie wyróżniaj się”. Niektórzy miłośnicy uniwersum uznali więc, że skradanie będzie częścią przygody, ale projektanci rozwiewają wątpliwości.

- Działanie w cieniu to nie jest element, który wdrażamy do gry - powiedział Stig Asmussen, reżyser gry. - Możesz za to prowadzić walkę w taki sposób, jaki chcesz. Jest wiele sposobów rozprawienia się z przeciwnikami.

Asmussen dodaje, że prawdopodobnie możliwe jest „umknięcie uwadze sztucznej inteligencji” i przekradnięcie się za plecami wroga, ale twórcy nie zachęcają do wypróbowania podobnego stylu rozgrywki.

s5
Cal to niedoszły padawan, który przetrwał Rozkaz 66

Star Wars Jedi: Fallen Order to przygoda dla jednego gracza, bez trybu wieloosobowego i mikrotransakcji. Zadebiutuje 15 listopada na PC, PlayStation 4 i Xbox One. Akcję tytułu osadzono krótko po wydarzeniach z „Zemsty Sithów”, czyli trzeciego epizodu filmowej sagi.

Źródło: IGN

Reklama

O autorze

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Redakcja Eurogamer.pl

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie jest autorem w dziale informacyjnym. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Więcej artykułów od Przemysław Wańtuchowicz