Po trudnej i męczącej drodze, którą przebyłeś idąc od strony posążka rzeźbiarza: Świątynia Senpou, góra Kongo, w końcu odkryłeś kolejną figurę, przy której możesz odpocząć.

210

Na lewo od posażka rzeźbiarza: Shugendo, odnajdziesz drogę (1) prowadzącą na wzniesienie, gdzie stacjonuje Kramarz z Shugendo. Przemieszczaj się ostrożnie po drewnianych deskach, obchodząc skalną ścianę.

Sprzedawca ma między innymi w swojej ofercie:

  • Kroplę smoczej krwi
  • Pięciokolorowy ryż
  • Złom magnetytowy

Wróć do posążka rzeźbiarza Shugendo i spójrz w prawo. Twoim celem jest wspięcie się na górę. Zanim rozpoczniesz dalszą wędrówkę, przygotuj topór, który przyda się do rozbijania tarcz przeciwników w bambusowych kapeluszach.

211

idąc w górę, możesz skorzystać z dwóch dróg:

  • dłuższej ścieżki (2) - wskakując do przejścia skalnego
  • skrótu (3) - wskakując na gałąź drzewa, a potem na półkę skalną, ominiesz część wrogów, choć zwrócisz na siebie uwagę

Niezależnie, z której drogi skorzystałeś, kieruj się w górę ścieżki. Dotrzesz do punktu, z którego możesz przedostać się do:

212
213
  • posążka rzeźbiarza: Tereny świątyni (A)
  • posążka rzeźbiarza: Świątynia demona dzwonu (B)

Droga do posążka rzeźbiarza: Tereny świątyni (A), boss: Opancerzony wojownik

Wespnij się po skałach na wzniesienie, a potem, używając zaczepu na gałęzi, wskocz na górę.

214

Wchodząc do zabudowanego mostu (4), rozpoczniesz walkę z bossem: Opancerzony wojownik.

215

Naprzeciwko mostu, na końcu skały (5), znajdziesz Czerwono-biały wiatraczek.

Gdy pokonasz bossa, przejdź przez most, za którym odnajdziesz posążek rzeźbiarza: Tereny świątyni, a także Złom magnetytowy.

Droga do posążku rzeźbiarza: Świątynia demona dzwonu (B)

Wybierając tę drogę, czeka cię trochę wspinaczki i latania na linie.

216

Wyskocz w powietrze i zaczep się o gałąź (6). Spadając, chwyć się krawędzi. Przesuń się w lewo i potem opuść się na poniższą krawędź, a potem zeskocz na półkę skalną (7).

217

Podejdź na skraj skały i zaczep się o kolejną gałąź (8), by wyskoczyć i chwycić się krawędzi (9). Następnie wespnij się na górę. Uważaj na spadające gekony. Stań między ścianami. Odbijając się od nich, wskoczysz na szczyt.

218

Na skale (10) leży Biały wiatraczek .

219

Idź w kierunku budynku. Po prawej stronie bramy (11) znajdziesz małe pomieszczenie (12), w którym odnajdziesz Małpią nalewkę. Otwórz wrota (11). W środku czeka na ciebie przeciwnik. Na ziemi leży Czarny proch.

220

Idąc prosto (13) dotrzesz do posążka rzeźbiarza: Świątynia demona dzwonu, a także do wielkiego dzwonu. Gdy w niego uderzysz, zwiększysz poziom trudności (siła wrogów wzrośnie), a w ekwipunku pojawi się przedmiot o nazwie Demon dzwonu. Jeśli go użyjesz, zdejmiesz brzemię, czyli sprawisz, że stopień trudności wróci do normalnego poziomu.

Na lewo (14) znajduje się skrót do Podzamcza Ashiny. Dotrzesz nim do lokacji: Mur podzamcza - schody. Po drodze czeka cię starcie z bossem Bezgłowym, choć możesz też go ominąć, jeśli nie chcesz z nim walczyć.

Jeżeli chcesz zwiedzić pozostałą część regionu Świątyni Senpou, góry Kongo, przenieś się do posążka rzeźbiarza: Tereny świątyni.

Reklama

O autorze

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Redakcja Eurogamer.pl

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Więcej artykułów od Marcin Dolata