Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Star Wars Jedi: Fallen Order - nowa grafika. Gra na silniku Unreal Engine 4, a nie Frostbite

Pokaz tytułu jutro.

Twórcy powstającego Star Wars Jedi: Fallen Order potwierdzili, że nowa gra osadzona w uniwersum „Gwiezdnych wojen” rozwijana jest z wykorzystaniem Unreal Engine 4.

Po raz pierwszy informacja o silniku pojawiła się w nieoficjalnych doniesieniach sprzed kilku dni. Teraz przedstawiciel EA we wpisie na forum Reddit przyznał, że rzeczywiście deweloperzy wykorzystują rozwiązanie od Epic Games.

Star Wars Jedi: Fallen Order jest więc pierwszą od dawna dużą grą, która ukaże się nakładem Electronic Arts i nie będzie bazowała na Frostbite, czyli technologii opracowanej przez szwedzkie studio DICE.

Ostatnia duża gra w świecie „Gwiezdnych wojen” - Battlefront 2 - bazowała na Frostbite

Nie są jednak znane powody zmiany silnika. Warto jednak zaznaczyć, że w przeszłości rozwiązanie znane z serii Battlefield sprawiało wiele problemów w tytułach, które nie były strzelankami FPP. Z trudnościami zmagało się między innymi BioWare.

W międzyczasie sklep internetowy Amazon ujawnił nową grafikę promującą Star Wars Jedi: Fallen Order. Ilustracja pojawiła się na karcie powiązanej z grą koszulki i przedstawia młodego chłopaka uzbrojonego w miecz świetlny - najprawdopodobniej głównego bohatera.

Grafika promocyjna Star Wars Jedi: Fallen Order

Postać stoi na pokrytym śniegiem górzystym terenie, a w tle jest wrak gwiezdnego niszczyciela. Co ciekawe, młodzieńcowi towarzyszy niewielki robot, co może pokrywać się z nieoficjalnymi doniesieniami, jakoby na wyposażeniu podopiecznego znajdzie się „plecak-dron”.

Star Wars Jedi: Fallen Order ukaże się jesienią, choć dokładna data premiery nie jest znana. Pierwsza prezentacja gry odbędzie się jutro - 13 kwietnia - o godzinie 20:30 czasu polskiego.

Źródło: Reddit, GamingBolt

Read this next