Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Witchfire - gameplay z nowej gry Adriana Chmielarza prezentuje rozgrywkę w stylu Painkillera

Strzelanie i moce specjalne.

Założone przez Adriana Chmielarza studio The Astronauts opublikowało materiał prezentujący kolejne fragmenty rozgrywki ze swojego najnowszego projektu - gry o nazwie Witchfire.

Udostępnione nagranie trwa jedynie dwanaście sekund, ale przedstawia kilka sekwencji walki z opancerzonymi i uzbrojonymi w najeżone ostrzami pałki przeciwnikami. Bohater rozprawia się z wrogami za pomocą broni palnej i nadnaturalnych zdolności.

Ujawniony przez deweloperów gameplay budzi mocne skojarzenia z Painkillerem, czyli jedną ze starszych produkcji wspomnianego Chmielarza. Potyczki są dynamiczne i brutalne - przykładowo jeden z oponentów zostaje najpierw podpalony, a potem pozbawiony głowy.

Zobacz na YouTube

Gra jest strzelanką FPP, którą autorzy zamierzają uczynić przystępną, choć zaznaczają, że odkrycie wszystkich sekretów nie będzie proste. The Astronauts obiecuje, że do celu poprowadzi więcej niż jedna ścieżka.

Akcję osadzono w świecie, w którym wiedźmy i czarodzieje istnieją. Gracze pokierują poczynaniami wysłannika Kościoła polującego na adeptów magii, ale twórcy zaznaczają, że tworzona opowieść nie jest czarno-biała.

W Witchfire nie zabraknie potworów

Tytuł nie położy jednak nacisku na fabułę - pojawią się informacje o świecie do znalezienia, choć zabraknie przerywników filmowych. Deweloperzy tłumaczą, że zaprojektowanie podobnej produkcji w tak niewielkim zespole jest niemożliwe.

Witchfire zadebiutuje najwcześniej w 2020 roku, choć dokładna data premiery nie jest znana.

Read this next